Erikokoiset rinnat ja liivit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täällä erikokoiset rinnat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täällä erikokoiset rinnat

Vieras
Ihan näin naisena kysyn,että millaisia liivejä pidätte, jos teillä eripari rinnat? Jos muistan nähneeni täällä ketjun,jossa monikin sanoi,että on eripari/kokoiset rinnat heillä.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Topattuja, toisesta kupista kun ottaa toppauksen pois ni voi sillä vähän balansoida.

Tämän minäkin luin yhdestä naistenlehdestä taannoin,että kun tekee näin,niin tulee balanssiin. Mut miten sit jos on d-kupin rinnat ja niihin vielä toppaus :D

Ihan normaaleja istuvia tissiliivejä. Tosin ei mulla oo kuppikaupalla eroa. Toinen tissi täyttää hieman enemmän kuppia.

Jos olisi vieläkin enemmän eroa, niin isomman mukaan liivit ja toiseen täytettä. Ei liian pieniä kuppeja.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Topattuja, toisesta kupista kun ottaa toppauksen pois ni voi sillä vähän balansoida.

Tämän minäkin luin yhdestä naistenlehdestä taannoin,että kun tekee näin,niin tulee balanssiin. Mut miten sit jos on d-kupin rinnat ja niihin vielä toppaus :D

He hee, en osaa sanoa noista deeläisistä. Itse kuulun parhaaseen a-ryhmään ainakin tässä asiassa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Ihan normaaleja istuvia tissiliivejä. Tosin ei mulla oo kuppikaupalla eroa. Toinen tissi täyttää hieman enemmän kuppia.

Jos olisi vieläkin enemmän eroa, niin isomman mukaan liivit ja toiseen täytettä. Ei liian pieniä kuppeja.

Mulla kans näin.

Ei liian pieniä kuppeja.

Se on ihan karmeen näköstä, kun tulee ne minitissit tissien päälle.

Joo,tod.karseeta :x

I agree. Mä sorruin ostamaan laihduttaessa kuppia pienemmät ja eihän ne tissit mihinkään muuttuneet. Odottavat kaapissa, jos seuraavassa rupeamassa lähtee tisseistä pois...

Mutta miten tissiliiveistä irroitetaan täytteitä? Sehän tuhoaa tissiliivit, jos niitä menee ratkomaan. Ja kyllä D-kupeissa vielä passaa pikkutopatut tissiliivit. E-kupeissa niihin en ole enää törmännyt. Noi Triumfin t-paitaliivit ovat topattuja, jotta pinta olisi mahdollisimman sileä.

Näin mullakin. Ihan normiliivejä käytän, toinen kuppi vaan sit on vähän täydempi. Mut mullakaan ei ihan hirmusti sitä eroa ole, ei siis missään nimessä kuppikoon vertaa. Varmaan toi täyte on hyvä ratkaisu isommassa koko erossa. Mä ehkä marssisin ihan liiviliikkeeseen kysymään, jos vielä askarruttaisi.

Ei liian pieniä kuppeja.

Se on ihan karmeen näköstä, kun tulee ne minitissit tissien päälle.

Joo,tod.karseeta :x

I agree. Mä sorruin ostamaan laihduttaessa kuppia pienemmät ja eihän ne tissit mihinkään muuttuneet. Odottavat kaapissa, jos seuraavassa rupeamassa lähtee tisseistä pois...

Mutta miten tissiliiveistä irroitetaan täytteitä? Sehän tuhoaa tissiliivit, jos niitä menee ratkomaan. Ja kyllä D-kupeissa vielä passaa pikkutopatut tissiliivit. E-kupeissa niihin en ole enää törmännyt. Noi Triumfin t-paitaliivit ovat topattuja, jotta pinta olisi mahdollisimman sileä.

Siis nyt tarkoitetaan irrotettavia täytteitä, mitkä on "pussissa" sen kupin sisällä, ja voi ottaa ne pois sieltä.

No ei niitänyt ratkomaan ruveta. Tässä meinattiin varmaan niitä liivejä, joissa on semmonen irtotäyte "taskussa". Saa ihan helposti pois ja takas. Ja täytteeksihn sinne taskuun voi ommella itsekin vaikka ohuemman täytteen, jos alkuperäinen on vaikka liian paksu tai liian "push up".

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Siis nyt tarkoitetaan irrotettavia täytteitä, mitkä on "pussissa" sen kupin sisällä, ja voi ottaa ne pois sieltä.

Okei. Mun kuppikoossa noita ei oo tarjolla ;) Toppaus on vaan vähän vahvempi liivi...

Yhteistyössä