Eripari rinnat, imettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anja"

Vieras
Kuinka monella teistä on eripari rinnat? Siis rinnat eri kokoiset.
Miulla ei oo koskaan ollut. Mutta imettäessä imetin enimmäkseen toisesta rinnasta ja se alkoi näytää isommalta kuin toinen. Ja tuotti maitoo koko ajan toista enemmän.
Yritin kyllä vaihtaa sitä imettämistä toiseen rintaa, mutta pakkoha oli se enemmän tuottava tyhjentää.
En kyllä imettämisen jälkeen ole koskaan huomannut ett toinen olisi suurempi. Mutta kun kävin alusvaateliikkeessä niin myyjä näki että toinen rinta on suurempi. Ihan kuppikoon verran. Kääk! Mitä tehdä?

Ei sille mitään voi. Mulla oli alkujaankin eriparia ja imettämisen jälkeen ero vielä suureni. Eipä tuohon taida auttaa kuin kirurgin veitsi, ja siihen en ole halukas.

[QUOTE="vieras";28137401]Huomaako sitä kukaan? Siis muut kun tarkka myyjä alusvaateliikkeessä?[/QUOTE]

Vastaan omasta puolestani...

Huomaa, mies ainakin huomaa selvästi. Ja luulen että muutkin, kukaan ei ole kyllä vielä kehdannut kommentoida. :D

Mä luulen että suurimmalla osalla naisia on edes vähän eriparia, harvemmalla varmaan täysin samanlaiset ja kokoiset on. Itselläni toinen on ilmeisesti vähän kiinteämpi kuin toinen, ei huomaa alasti mutta liivit päällä toinen kuppi jää vähän enemmän pussilleen ja toinen istuu kauniimmin. Ihan hyvin noilla on kaksi lasta ruokittu ja mieskin tuntuu tykkäävän ni kelpaa mulle.

Mullakin rinnat hieman eri kokoa, eron saa korjattua pienellä toppauksella toisessa rinnassa.

Tosin imetysaikana juuri siitä pienemmästä rinnasta tulee enemmän maitoa :D Eli silloin sitä kokoeroa ei ole.

[QUOTE="jokuvaan";28137582]Mullakin rinnat hieman eri kokoa, eron saa korjattua pienellä toppauksella toisessa rinnassa.

Tosin imetysaikana juuri siitä pienemmästä rinnasta tulee enemmän maitoa :D Eli silloin sitä kokoeroa ei ole.[/QUOTE]

Mulla sama juttu.