Rinnat eri paria imetyksen jäljiltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaahapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaahapsi

Vieras
Rintani ovat eri paria imetyksen jäljiltä. Toisesta rinnasta tuli enemmän maitoa ja se jäi suuremmaksi vuosi sitten lopettamani imettämisen jäljiltä. Nännipihakin on suurempi. Tämä on kiusallista ja mietinkin, voiko tilannetta korjata. Odotan toista lasta ja jos sama meno jatkuu, alkaa mennä hankalaksi liivien ja yleisten uimahallien kanssa.
Kertokaa voiko tilannetta korjata jollei halua plastikka yms.hoitoja. Kannattaako mun yrittää nyt imettää toinen rinta samaan kuosiin. Noloa, mutta inhimillistä kai tämä mietintä.?

[QUOTE="vieras";23125668]Neuvolassa "varoitettiin" tuosta ja sanottiin että kannattaa imettää molemmista rinnoista saman verran.[/QUOTE]

... siis silloin kun rinnat vielä ovat samaa kokoa.

[QUOTE="vieras";23125678]... siis silloin kun rinnat vielä ovat samaa kokoa.[/QUOTE]

Ei kai se olisi pahitteeksi eriparistenkaan kanssa. Mutta tosiaan toisesta ei kunnolla tullut maitoa ja rintaraivaria saavan nälkäisen vauvan kanssa ohjeiden noudattaminen jäi.

Mä olen imettänyt molemmista rinnoista saman verran, ja silti toinen on hieman isompi ja siitä on tullut paremmin maitoa (tulee edelleen). Ei juurikaan vaivaa, koska on niin pieni ero.

Voithan sä yrittää saada toisen rinnan samankokoiseksi toisen kanssa imetyksen kautta. En tiiä, onnistuuko. :confused: :)

Voit tosiaan koettaa pumpata sen pienemmän rinnan tyhjäksi imetyksien jälkeen ja näin lisätä maidontuotantoa. Mä en kuitenkaan usko että se välttämättä auttaa: mulla kutistui enemmän se rinta mistä tuli enemmän maitoa. Siinä oli paljon rintakudosta joka sitten kutistui imetyksen loputtua. N. vuoden kuluttua tilanne hieman parani eikä epäsuhta ollut niin suuri eli kannattaa odottaa...

Rintojen eriparisuus on kyllä hankalaa, koska liivit eivät istu koskaan jos toinen on c kuppi ja toinen d... itse aion mennä rintaleikkaukseen seuraavan lapsen jälkeen eli rintojen kohotus ilman silikonia missä saa rinnat samanparisiksi. Nänniä siirretään ylöspäin ja ylimääräinen nahka otetaan pois. Omaa rintakudosta ei hävitetä, se vain kurotaan tiukaksi nuoreksi rinnaksi :) Netissä on kuvia toimenpiteestä.

Yhteistyössä