Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pituutta silleen, että kunnon seisokissa voi laittaa nyrkit päällekäin (silleen ko pesäpallossa arvotaan aloitusvuoroa) ja ottaa vielä terskanpään suuhun.
Kondomeita ei onneksi tarvitse käyttää, ne kun ovat joka tapauksessa kaikille epäsopivia.
Varmaan ne kondomit onkin epäsopivia jos ostat "One size fits all" malleja... joita tosin on suurin osa.
Alkoi hymyilyttää ajatus, että sinkkuaikoina kantaisi kortsuja useampaa kokoa matkassa ja h-hetken tullen kysyisi mieheltä että mitäs kokoa sit laitetaan.
Saattas käydä niin että jää ilman.
Alkoi hymyilyttää ajatus, että sinkkuaikoina kantaisi kortsuja useampaa kokoa matkassa ja h-hetken tullen kysyisi mieheltä että mitäs kokoa sit laitetaan.
Hmm. Vai että kaikkein isoimpia?
Tuosta sitten tilaamaan 69mm halkaisijalla olevia kondomeja.
http://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Kondomit/my-size-kondomit
Mahtuuko?
Rakastajallani on 23 cm pitkä penis, paksuudesta en ole varma mutta sanotaanko näin että se riittävä.
Ei hittolainen, mun ukolla on kymmenen senttiä lyhyempi mulkku.
Ei hittolainen, mun ukolla on kymmenen senttiä lyhyempi mulkku.
Tyytyväinen saat olla. Ei töki kipeästi minnekään kohdunnapukoihin, vaan saa painaa kunnolla juurta myöten.
Nysämuna, täältä löytyy yli 20cm.Mun miehellä on joku 15 cm ja se on liian pieni omaan makuun.
No mun piti ostaa tollanen kela, jolle kelailen peniksen kun se ei seiso. Pituutta on varmaan sellaset 2 metriä ja paksuutta tollaset 30 senttiä.
Kerrohan sit kuinka iso sitten on?Mun miehellä on isompi penis kuin teidän miehillä.