G: Minkä ikäisenä olisit halunnut saada esikoisesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osaa sanoa... En varmaan olisi ymmärtänyt mitään lapsen hienouden päälle, ellen ois sillon 18 vuotiaana vain tullut raskaaksi. Se oma lapsi muutti mun mielipiteen lapsista. Kova vauvakuume tuli sitten kun oli kulunut 4 vuotta esikoisen syntymästä. Mutta ei ehkä olisi tullut mitään vauvakuumeita, jos ei olisi ollut jo lasta ennestään.

Sain esikoisen 23v, nyt kun muistelen aikaa pikkuisen käärön kassa olen huomannut että keskityin paljon kaikkeen epäolennaiseen enkä osannut nauttia itse vauvasta. Nyt jos saisin lapsen osaisin keskittyä paremmin lapseen ja nauttia vauvasta eritavalla.

Mä olin haaveillut isosta lapsikatraasta jo 15v asti ja sitten 18vuotiaana alettiin yrittää ja ekan muksuni sain sitten 20vuotiaana,melkeinpä 21 oikeastaan...ja nyt noita on neljä ja onnellinen heistä olen!

Sain 22-vuotiaana, se oli mulle hyvä ikä. Paria kuukautta ennen pojan syntymää ehdin valmistua ammattiinkin, joten siinä oli yksi stressinaihe vähemmän. En olisi halunnut jäädä pois koulusta kesken kaiken.

Mä olen kai jotenkin kummallinen, kun en ole ikinä osannut asettaa itselleni ja elämälleni tuollaisia aikatavoitteita tai -rajoitteita. En koskaan edes ajatellut tuollaista.

Olin 27-vuotias kun poika syntyi, ja se oli oikein hyvä ikä tulla äidiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Mä olen kai jotenkin kummallinen, kun en ole ikinä osannut asettaa itselleni ja elämälleni tuollaisia aikatavoitteita tai -rajoitteita. En koskaan edes ajatellut tuollaista.

Ei mullakaan mitään aikatavoitetta raskauden suhteen ollut. Satuin olemaan 22, kun raskaaksi tulin ja halusin äidiksi. Keskenpä tuo meni, ja siksi toivon että tämä pysyy mahassa ja syntyy, kun olen 23.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:

Olin 27-vuotias kun poika syntyi, ja se oli oikein hyvä ikä tulla äidiksi.

haaveet/toiveet on eri asia kuin tavoitteet/aikarajat

Yhteistyössä