G: Milloin sinulle tuli ekat rypyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sone

Vieras
Huomasin et otsaan on tullut ekat juonteet, ilman että kurtistaa ite, oon pitäny otsista niin ne on tullu salaa :o Silmien alla on myös pienet juonteet mihin jää puuteria.

Nämä on siis tullut 24v.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
No en oo kyllä asiaa aatellu, ei oo niin paljon oma ulkoinen habitus koskaan kiinnostanu... Mutta eihän miulla oikeestaan oo vieläkään ryppyjä, vaikka oon 38 vee, näytän paljon nuoremmalta, kuulemma :saint: :D .

Mie oon aika paha töllistelemään omaa ihoa varsinkin, ammattitauti (kosmetologi) :xmas:

Käytiin jokunen viikko sitten reissussa ja ABCn lastenhuoneessa ollessa kattelin peiliin ja hihkaisin miehelle; "Voi ei, mulla on silmien alla ryppyjä!! Mulla on ryppyjä!" Miehellä oli ihanan huvittunut ilme :D

Eli 24veenähän nuo löytyi. Nyyh :'( :p

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Käytiin jokunen viikko sitten reissussa ja ABCn lastenhuoneessa ollessa kattelin peiliin ja hihkaisin miehelle; "Voi ei, mulla on silmien alla ryppyjä!! Mulla on ryppyjä!" Miehellä oli ihanan huvittunut ilme :D

Eli 24veenähän nuo löytyi. Nyyh :'( :p

:'( Miulla oli vastaavanlainen kokemus kun nostin otsarin ylös ja pällistelin peilin edes!! :o Noh, onneks on kyse viel kuitenkin vaan juonteista eikä kunnon rypyistä :)

Yhteistyössä