Höh. Ajattelin vastata, että 2 tuntia sitten kun mies lähti töihin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ja sitä omaa rakasta ei sitten lasketa
Mä näin just äsken! Se kävi täällä,hyvännäköinen poliisi(mitä ne täällä teki? ),oli virkapuku ja kaikki Ei se kyllä edes huomannut mua Mutta minä kyllä sen
Asun sit vissiin vääräs syrjäkyläs tai sit oon liian kranttu... tosin onhan tuossa noit ulkomaalaisia mansikanpoimijoitakin ja puolalaisia salaatin pakkaajia, mutta ei oo yhtään mun makuun... ja oman kylän miehet. No, onneks oon sen yhden löytänyt :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Missä te asutte kun ei komeita miehiä muka näy missään??? Muutako peilissä niin
Mä näen komeita miehiä joka päivä,harkitkaa muuttoa syrjäkylään niin johan paranee elämänlaatu
Missä sä oikein asut?Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Näen aina liikun ulkona.
EspoossaAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Missä sä oikein asut?
Mulla on tapana katella niin pitkään kuin pystyn.Alkuperäinen kirjoittaja helado la rosa:Pari päivää sitten mutta en muista yhtään minkä näköinen , tuleehan sellaisia kivan näköisiä vastaan silloin tällöin mutta eipä vaan ole jäänyt mieleen sen enempää, onkohan muistissani jotain vikaa? Empä kyllä koskaan jää pitempään tiirailemaankaan.