G:millaisia vaatteita pidät lapsellasi päiväkodissa/eskarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukkanen

Vieras
a.)siistejä, toisiinsa sointuvia ja puhtaita, muttei kuitenkaan mitään merkkikamaa vaan henkkamaukkalinjaa
b.)siistejä, yleensä käytettynä ostettuja, puhtaita, toisiinsa sointuvia
c.)siistejä, ei niinkään toisiinsa sointuvia väreiltään ja joka päivä et lapselle puhtaita vaihda päälle. Käytettynä tai uutena ostettuja.
d.)ei niinkään väliä millaisia, annat lapsen itse valita aamulla vaatteet ja ei ole väliksi vaikka olisivat hieman liian pieniä tai väreiltään riitelisivät, kunhan ovat puhtaita.
e.)siistejä, mutta värien ei tartte passata toisiinsa, kunhan ovat siistit ja joka päivä puhtaat vaatteet päällä ehdottomasti,. Ei väliä ovatko kirpparilta vai uutena.
f.)persoonallisia vaatteita, joita ei jokaisella ole. Tilailet niitä erikoisista putiikeista ja ostelet pienistä liikkeistä. Värillä ei niinkään väliä kunhan ovat erikoisia,puhtaita ja mukavia.
g.) Merkkivaatteita, Elle, Benetton tms...Tärkeää että sointuvat toisiinsa ja ovat puhtaita ja usia.

a,b, d, f ja g :D

Eli lapsi yleensä itse valitsee, mutta osaa melko hyvin valita yhteensopivat vaatteet (ja äiti älähtää jos on liian "kokeilevaa pukeutumista"), liian pieniä ei lipastosta löydy, joten yleensä vaatteet ovat sopivat, yhteensointuvat ja taviskaupoista/käytettynä ostettuja. Osa vaatteista on myös merkkivaatteita, ja osa näitä erikoisempia, koska aina ulkomaanreissuilta on tuotu vähän erikoisempia vaatteita lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
mä en ymmärrä mitä järkeä tässä on, tämmösissä gallupeissa.

jokaisella lapsella on vaatteet päällä, myös päiväkodissa ja hyvä niin.

En mäkään ymmärrä :D

Älkää ottako hei aina kaikkea niin vakavasti :D.

Älä SÄ ota :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
mä en ymmärrä mitä järkeä tässä on, tämmösissä gallupeissa.

jokaisella lapsella on vaatteet päällä, myös päiväkodissa ja hyvä niin.

En mäkään ymmärrä :D

Älkää ottako hei aina kaikkea niin vakavasti :D.

Älä SÄ ota :D :D :D

Enhän MÄ otakaan :headwall:

Yhteistyössä