G: Millaiset vaatteet ovat mielestäsi liian paljastavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Semmoenn paita ainakin jossa ei tarvi edes kumartaa kun mkeen tissit näkyy kokonansa...

Plus semmonen hame jossa pikkasen kumartaessa näkyy pikkarit ja kaikki...

MUN mielestä!

no jos arvailujen varaan ei jää paljon mitään.. mikroshortsit ja nirunarutoppi paljastaen alavatsan ja puoli selkää on mielestäni kaupunkikäyttöön liian paljastava..rannalla ymmärrän kyseisen vaatetuksen tai omassa kotipihassa.

mulla on hirvee onkelma löytää hyviä paitoja, kun pidän v-aukkoisista paidoista ja myös narutopit on lemppareitani ja niskalenkkitoipit..mutta..niissä isorintaisella tuppaa paljastumaan hiukan sitä tisuvakoa..en tiedä sitten katsotaanko mua kieroon tuolla kaupunkilla jos sellainen paita päällä kuljen..mutta katsokoot..jos pienitissinen sellaista paitaa saa käyttää niin miksen silloin minäkin

Alkuperäinen kirjoittaja epistä:
mulla on hirvee onkelma löytää hyviä paitoja, kun pidän v-aukkoisista paidoista ja myös narutopit on lemppareitani ja niskalenkkitoipit..mutta..niissä isorintaisella tuppaa paljastumaan hiukan sitä tisuvakoa..en tiedä sitten katsotaanko mua kieroon tuolla kaupunkilla jos sellainen paita päällä kuljen..mutta katsokoot..jos pienitissinen sellaista paitaa saa käyttää niin miksen silloin minäkin

siis eihän se haittaa jos vähän näkyy tissivakoa! :o

paris_hilton_celeb_upskirt_cameltoe.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vs:
Alkuperäinen kirjoittaja epistä:

siis eihän se haittaa jos vähän näkyy tissivakoa! :o

niin luulis. olen saanut todella ilkeitä kommentteja naispuolisilta kavereiltani. ja tisuvako ei todellakaan paljoa näy, vähän vain. en tiedä onko kyse sitten jostain muusta mutta saa kahteen kertaan miettiä ulos lähtiessään että hyökkääkö joku akka mun kimppuuni kaupungilla.. eräs kerta yksi nainen totesi miehelleen kulkiessaan ohitseni että "mitä sä tuijotit sen naisen tissejä" mua oikein kävi hävettämään sen naisen puolesta..nolata nyt ukkoonsa tolleen kaíkkien edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eräs kerta yksi nainen totesi miehelleen kulkiessaan ohitseni että "mitä sä tuijotit sen naisen tissejä" mua oikein kävi hävettämään sen naisen puolesta..nolata nyt ukkoonsa tolleen kaíkkien edessä.

Mä olisin pärskähtänyt hillittömään nauruun tuosta kommentista.

En tosin juuri kulje avokaulaisissa paidoissa - vähänlaisesti esiteltävää.

Vesiraja ei saisi näkyä edes istumaan käydessä tai muuten taiteillessa. Muuten olen sitäkin mieltä, että se taannoinen muoti, jossa pidettiin valkoisia housuja ja stringien kuului näkyä sieltä yli, oli liian tyrkky.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millainen on narutoppi?

toppi missä on naruolkaimet

No mitäs paljastavaa sellaisessa nyt on? :o Kyllä mä olen niitä aina käyttänyt ja paljon.

no jos on rinnat niin kyllähän se vako sieltä vilkkuu. ja kyse on kai siitä mitä sen narutopin kanssa sitten käyttäää alaosana. esim. minihame voi olla vähän lliian paljastva topin kanssa.

Yhteistyössä