Vaihtelevat. Mulla on aina ollut luonnostaan kauniit kynnet, en ole koskaan kokeillut mitään geelikynsiä ym. mitä nykyään on. Mutta välillä lohkeilevat, sitten taas kasvavat pian pitkiksi ja kauniiksi, jos vain jaksaisin huoltaa tarpeeksi usein lakkaamalla jne. Tällä hetkellä vanha lakka poistamatta ja osittain lohkeilleet ja leikatut kun soitin kitaraa.
Omat, vahvat, hyväkuntoiset, muotoillut, sen verran pituutta että kynsien päät näkyvät kämmenen puolelta vähäsen. Lakatut juhliin, muuten ilman lakkaa.
Miksi? Kauniit, käytännölliset, helpot, siistit, naiselliset, huolitellut
Lyhyet ja ilman lakkaa. Työssä ei voi pitää pitkiä kynsiä ja jos joskus annan kasvaa vähän pidemmäksi niin en osaa oikein olla niiden kanssa kun on tottunut lyhyisiin jo monen vuoden ajan.
Lyhyet ja aina lakatut. Mulla ei ole koskaan kasvanut kynnet kovin pitkiksi vaan repeytyvät helposti, joten saavat olla lyhkäiset. Geeli- tai rakennekynsiä en ole koskaan kokeillut, mun mielestä lyhyet kirkkaalla lakkauksella on raikkaammat, jos ne on muuten hyvässä kunnossa.
Melko lyhyet, lakatut ja hoidetut kuitenkin. Rakennekynnet ei käy, koska työskentelen tietokoneella, enkä usko, että ne on kauhean kivat vaippaa vaihtaessakaan.
ööö.
lyhyet, lohkeilleet ja likaiset tällä hetkellä, tullut tehtyä töitä ja pihahommia. en ikinä lakkaa, en ikinä pystyis käyttämään mitään rakenne-geeli virityksiä, ei kiinnosta.
Lyhyet ja lakatut tällä hetkellä. Tykkään pitää kynnet lyhyinä koska kynsien alle ei pääse mitään ja on hygieenisempaa.. ei myöskään jää kynnet minnekään kiinni tai katkeile ja pysyvät hyväkuntoisina. Välillä tykkään laittaa kynsilakkaa, aina en.
Ei hirveän pitkät muttei lyhyetkään, muutamassa kynnessä kynsitarra koristeena ja lakkana kirkas päällyslakka Tykkään naisellisista kynsistä ja yritän pitää ne aina sillai et on enempi pitkät kuin lyhyet, muttei kuitenkaan liian pitkät koska sit ne vaan katkeilee ja aina on jotain koristusta niissä yleensä.
Pitkät omat ja värittömällä vahvistavalla lakatut (lohkeilevat helposti). Geeli ja akryyli on ehdoton nou nou, aiheuttavat vakavan allergisen reaktion. On kokeiltu.