Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaa, mä kyllä käyttäisin suhteessa enemmän sijoittamiseen rahaa, jos saisin tuplapalkan. Maksaisin asuntolainan pois parissa vuodessa ja voisinkin katsella sopivaa sijoitusasuntoa (joo ja kunnostaa nykyistä asuntoa, mutta se varmaan on sitä materiaa...). Olisi kiva jos vois jäädä eläkkeelle 50-vuotiaana.Ihminen on jännä eläin, sen mitä tienaa saa aina helposti myös tuhlattua
Sen takia mä oonkin tyytyväinen siihen palkkaan mitä saan ja elän sen mukaan. Ihan yhtä tyytyväinen olisin tuplapalkalla, materia vaan korostuisi elämässä..
Jaa, mä kyllä käyttäisin suhteessa enemmän sijoittamiseen rahaa, jos saisin tuplapalkan. Maksaisin asuntolainan pois parissa vuodessa ja voisinkin katsella sopivaa sijoitusasuntoa (joo ja kunnostaa nykyistä asuntoa, mutta se varmaan on sitä materiaa...). Olisi kiva jos vois jäädä eläkkeelle 50-vuotiaana.
Kauhean vähään olisi moni tyytyväinen :O. Itse olisin siihen, että jäisi verojen jälkeen 4000.