G: Millainen sinun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

dada

Aktiivinen jäsen
23.06.2008
1 848
0
36
Helsinki
Millainen sinun parisuhteesi/liittosi on,
ja mikä verran yhteiseloa takana päin?

Vastaanpa itsekkin, kun kerran kysyin:

Meidän parisuhde on
toisen huomioonottava, keskusteleva, hellä, rakastava, tilaa antava, ymmärtäväinen, sitoutunut..eli toimiva kahden aikuisen avolitto :)

Meinasi kokonaan unohtua, yhteiseloa 2,5v

Avioliittoa takana 2v 1kk ja seurustelua 4½v.Alkuun oli hankalaa sillä oikeesti ollaan seurusteltu pidempään mutta kun kumpikaan ei tienny mitä halus.. :|
Älyttömän hyvin menee.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Millainen sinun parisuhteesi/liittosi on,
ja mikä verran yhteiseloa takana päin?

Vastaanpa itsekkin, kun kerran kysyin:

Meidän parisuhde on
toisen huomioonottava, keskusteleva, hellä, rakastava, tilaa antava, ymmärtäväinen, sitoutunut..eli toimiva kahden aikuisen avolitto :)

Meinasi kokonaan unohtua, yhteiseloa 2,5v

jaa-a. en tiiä, ylämäki, alamäki rallallei...
yhtensä 11v yhdessä.

yhdessä oltu pitkät 18 vuotta joista naimisissa 12 vuotta, edelleen lempi leiskuu ja huumori kukkii, asiat on aina puitu läpi, toisiamme olemme aina tukeneet vaikeina hetkinä joita meidänkin matkalla on ollut melko paljon. Suhdetta on hoidettu ottamalla välillä kahdenkeskeistä aikaa esim. tänään lähdemme viikonlopuksi reissuun kahden :)

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä:
taas kaunistellaan

ikävää jos sinulla ei ole hyvää suhdetta, itsellä ei ole tarvista kaunistella mitään, kuten sanoin vaikeatakin on matkan varrella ollut mutta voin ihan rehellisesti sanoa että rakastan miestäni edelleen todella paljon ja kunnioitan joka tavalla, minun on hyvä olla hänen kanssaan ja uskon että homma toimii myös toisin päin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:
taas kaunistellaan

ikävää jos sinulla ei ole hyvää suhdetta, itsellä ei ole tarvista kaunistella mitään, kuten sanoin vaikeatakin on matkan varrella ollut mutta voin ihan rehellisesti sanoa että rakastan miestäni edelleen todella paljon ja kunnioitan joka tavalla, minun on hyvä olla hänen kanssaan ja uskon että homma toimii myös toisin päin. :)

tosi?Kyllä mä olen onnellinen

Alkuperäinen kirjoittaja Ihanko:
Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:
taas kaunistellaan

tosi?Kyllä mä olen onnellinen

eihän minun harmaana tarvitse kenellekään mitään todistella, paljon ikäviä asioita on tapahtunut lähipiirissä eläville ihmisille eikä koskaan tiedä huomisesta eli elän tässä päivässä ja nautin elämästäni ja suhteestani täysin rinnoin!

Hyvä suhde. Ollaan luonteeltaan melkolailla erilaiset, eli yhteenottoja ja mielipide-eroja on, mutta sehän vaan piristää. Rakastetaan toisiamme yhäti yli kaiken ja parempaa puolisoa en voisi toivoa. Isänä mies on loistava. Yhteistä taivalta takana 9 v, avion auvoa 6 v.

:heart:

Hyvä meillä on tässä olla rakastetaan toisiamme ja ollaan toistemme parhaat ystävät, huolehditaan toinen toisistamme. Välillä tietysti tulee riideltyäkin, mutta aina ne on selvitetty ja yhdessä ollaan oltu 11v.

Hyvä meillä on tässä olla rakastetaan toisiamme ja ollaan toistemme parhaat ystävät, huolehditaan toinen toisistamme.
Näin myös meillä. Ja tokihan joskus tulee riideltyä tai sananharkkaa mutta mitään ylitsepääsemätöntä ei ole vastaan tullut, toivottavasti ei tulekkaan :) Ja yhdessä ollaan oltu 2,5v.

Kaunistelematta... aivan yhtä paskaa!
Yhdessä oltu 4 vuotta, naimisissa vuosi. Riidellään, huudetaan, paiskotaan tavaroita, kiukutellaan, murjotetaan. Ei rakasteta (kai), puhuta, kunnioiteta, pusutella, halita, naida.

Meillä on kai aika erikoista. Me ollaan hyvät ystävät ja kaverit. Me tapellaan välillä, mut yleensä on rauhallista. Mun mies on siitä ihana, että se hyväksyy mut pitkälti tälläsenään, vähän omituisena ja oikukkaana. Mies on meidän kotihenki. =) Toisaalta se on myös piällysmiäs, mutta ei se mua määräile.Sillä on kai vahva hoivavietti mua kohtaan. Se antaa mun olla tämmönen ilkikurinen ja kummallinen.

Me kehutaan paljon toisiamme ja halaillaan aika paljon. Nauretaan yhdessä paljon ja meillä on semmosia lapsellisia sisäpiirijuttaja kahestaan.

Me ollaan oltu yhdessä jotain 11-12 vuotta ja naimisissa 9 vuotta.

Välillä on ollut tosi hankalaakin ja kauheita riitoja. On kannattanut kuitenkin sinnitellä, koska tässä jutussa on jotain tosi hienoa.

14 vuotta ja rapiat takana... Ja sanoinkuvaamatonta arkea. Jos äijä ei olisi rakastajani, ei hän takuulla olisi ystäväni. Ja sinä päivänä, kun alan häntä todella ymmärtää, minut saa viedä saunan taa ja lopettaa.

Älykäs ja viisas mies, mutta jääräpäinen ja kova. Ei lainkaan sellainen ihminen, josta pidän. Mutta sellainen, jota rakastan ja ihailen ja haluan =)