G. Millainen päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamizuukkeli

Aktiivinen jäsen
13.02.2006
1 709
0
36
Minulla aika erikoinen aamu. Ei mitään kotihommia niin päätin pitää itsehemmottelu päivää, siihen asti kun menen töihin. Aamukahvi rauhassa aamupostin lukien, aamusuihku (tein myös kuorinna :D ) , suihkun jälkeen rasvailut ja sitten kun on ollut jalat ja niskat tosi kipeenä niin kipuvoiteella ja rasvalla hieroskelin niskat ja jalat. .. Jestas että olen tyynellä päällä ja on niiiiiin ihana olo..EIkä kukaan edes voi kaivata mua kun puhelin on miehen autossa ja mies töissä B) .

Iltapäivällä töihin, mutta se on vasta sillon...

Aika luksusta... Vähänkö kade...

Meidän kaikki suunnitelmat peruuntui ja olen aamupäivän yrittänyt rehkiä suppareita huonolla menestyksellä - taaperon kanssa on kirmailtu, pulkan kanssa tehty lenkkiä ja lisäksi lapioin pihaan pienen pulkkamäen. Eikä mitään tuntemuksia... Rv 39+4.

Illemmalla luvassa hyvää ruokaa! Päivän kohokohta...

Työpäivä, onneksi viikonloppu edessä. Selkää särkee ihan mielettömänä, mut vauva pitää jo toista päivää hillitöntö rumbaa mahassa, eli en valita :heart:

Sullahan ollu ihanaa...Lapses koulussa/hoidossa? Me oltiin lasten kans pulkkamäes, sit ruoka hetken leikkiä ja päiväunille. Sitä samaa siis kun muulloinkin, siivoukset mukaanlukien

:snotty: :snotty: :snotty: Kolme nuhanenää, joista kaks kuumeessa ja yks hermoraunion partaalla. Koska tää tauti oikein loppuu?! |O Ei kai kovinkaan pian, kun pienin sairastui vasta eilen ja ite lauantaina, enkä ole vielläkään kunnossa.

Vali vali. Kiitos ja anteeksi.

täälläkin erikoinen päivä, faija ja broidi kävi aamupäivällä kylässä ja iltapäivällä lähdetään miehen kanssa ulos syömään, mummu tulee hoitaa lapsia.

Kiva pv..aausta käytiin lapsen kansa kaupoilla, tein ruokaa ja nyt laps nukuu päikkyjä joten laittelin tukan iltaa varten..lähden nääs ulos ja likka menee ekaa krtaa mun systerille yöks..vähän jänskää miten siel menee.. :D

Leppoisa päivä - hyvä niin sillä tänään on isitön päivä tuonne yömyöhään asti.

Isommat lapset keksineet kivoja leikkejä tänään - toki tappeluitakin ollut säännöllisesti. Nyt riehuvat kylvyssä.

Vaavi oli aamulla ihanan iloinen ja seurusteli pitkän aikaa, sittemmin torkkunut sylissä - sängyssä - sylissä, ehdin jopa päiväruuan tehdä valmiiksi.

Toivottavasti jatkuu hyvin iltaan asti - itse kullakin :flower: =)

mamizuukkeli oikein :) Mulla kolme lasta täällä 5v,1v8kk ja 8kk. Laitan pienimmän nukkumaan ja mennään tyttöjen kanssa pihalle peuhaamaan lumeen, aurinko paistaa ihanasti!
Mies kun tulee töistä lähetään kaupoille ja käydään joka perjantaiseen tapaan ulkona syömässä.
Vielä leffat valkkaamassa FilmTownista ja saatetaan käydä lenkillä, loppu ilta löhötään filmien ja ehkä karkkipussien äärellä :)

Aamusta tyhjensin vintiltä viimeiset tavarat ja pakkasin oman auton melkein valmiiksi huomista muuttoa varten. Sitten kaikessa rauhassa suihkuun. Nyt odottelen kun pyykit pyörii koneessa viimeistä kertaa tässä asunnossa ja tyhjennän samalla pakastinta (eli syön jäätelöä :p ) Kunhan saan pyykit kuivumaan, alan kerätä voimia huomiseksi, eli lepään, syön hyvin ja keskityn illalla enää ainoastaan mahan liikehdintään.

Yhteistyössä