G: millainen on eroottisesti/seksuaalisesti kiihottava nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko eroottinen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ulkonäöllisesti kiihottaa muun muassa Olivia Wild. Hän on aika hothot. Ihmisten silmät on aika merkittävä kauneuden mittari mulle, kaiketi.
Olivia-Wilde-28.jpg

Lähes mies kuin mies on sitä mieltä että seksuaalisesti kiihottava nainen on nuori, kaunis, hedelmällinen ja viaton.

Monessa kulttuurissa "sakkoliha" on täysin sallittua.

Oli se sitten kuin vastenmielisen oloista onkaan, mutta näin se tuuppaa menemään.

M32 kyllä kertoi aika avoimen kuvan kiihottavasta naisesta. Ei mielestäni kuulostanut edes vaatimuslistalta. Tuo taiteellisuus on kylöä vähän erikoinen. No toki jos naisella on tyylitajua ja silmää kauneudelle, on ulkoisesti myös huolitellumpi.

Olen huomannut että makuja on monia. Yleisesti huomaan olevani ihan viehättävä. Huomaan eron merkittävästi siinä mmitn itsevarma olen. Jos on ollut huono päivä ei kyllä kukaan edes vilkaise. Olen persoonallisen kaunis...en klassisen kkaunis. Olen tummapiirteinen mutta kalpeaihoinen ja sinisilmäinen. En siis mikään ihan tavis suomalainen. Omasta takaa nuo. Kesäisin saan pisamia ja vähän rusketun. Olen toki myös hoikka ja muutenkin itsestäni huolehdin.

Se on aika paljon kiinni siis myös siitä mitä itse tuntee ja miten se olemus näkyy ulospäin. Ainakin väittäisin näin.

Älykäs, herkkä, hieman hiljainen, jopa totinen. Sellainen, että pitää yrittää jotta saa hymyn kasvoilleen. Hoikka, luonnollinen ja ehkä jopa hieman "poikatyttö".

Vähän niinko Gilmoren tyttöjen Rory.

Tai sit pirskahtelevan iloinen, röyhkeä naaras joka tuijottaa mua suoraan silmiin ja kiskaisee jalat alta.

Normaalipainoinen, pyöreäpeppuinen, joka omistaa kiinteät ja keskikokoiset rinnat. Pitkät hiukset, persoonallisen kaunis ulkonäkö ja mielellään ajeltu alapää.

Kiitos tästä. Ehkä kehtaan tavata taas rakastajaani. Olen lihonut hoikasta normaalipainoiseksi ja vastaan tätä kuvausta. Jos en miellytä enää entistä rakastajaa, niin eiköhän joku toinen kuitenkin tykkää.

Yhteistyössä