Ootko ollu tyytyväinen? Aattelin hankkia tuon, ku se on suht edullinen.Tämmöinen ruskea:
Hoitolaukku Ora
No ei mulla koskaan ollu vauvalle mukana kuin varavaippa, vaihtokamppeet ja ehkä joku harso. Eli ihan kevyesti menee normilaukkuun nuo. Eri asia varmaan jos pitää jotain maitoja ja tuttipulloja roudata mukana?Mulla ei ole yhtäkään niin suurta laukkua, että sinne mahtuisi oman laukun + hoitolaukun sisältö. Joten mä olen kyllä kokenut hoitolaukun tarpeelliseksi.
On se asiansa ajanut. Ei mikään hirmu tyylikäs mutta nepparikiinnitys vaunuihin on kätevä. Sivutaskuihin menee pullo kätevästi ja mukana tullut hoitoalusta on helppo pyyhkiä puhtaaksi.Ootko ollu tyytyväinen? Aattelin hankkia tuon, ku se on suht edullinen.
Tollasta vois itekin harkita, koska käytän saman sarjan laukkuja muutenkin: sekä pieniä käsilaukkuja että astetta isompia olkalaukkuja.Mulla on Marimekolta tästä mallistosta sellanen isompi olkalaukku (en löytänyt kuvaa). On ollu jo 3,5vuotta käytössä, tosi hyvä. Lisäksi sarjaan kuului pienempiä pussukoita jotka saa kiinni laukkuun vaikka tuteille/kosteuspyyhkeille tai muille jotka tarvii nopeasti käsiin. Ostin myös samasta mallistosta kassin, joka menee sitten lapsille yökyläreissuissa.