G: Millainen hoitolaukku?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Kapsäkki"
:D Hoitolaukku. Mulla on kolme lasta eikä heille ollut erikseen mitään niin sanottua hoitolaukkua, väreineen, merkkeineen. Normikassi ainoastaan ja siellä tarvittavat vermeet.

"vieras"
Mulla on björn borgin musta teko(?)nahkainen olkalaukku, joka oli mulla ennen lasten syntymää töissä mukana. Tuota ilkeää mieskin kuljetella mukanaan kun on lasten kanssa liikenteessä.

Mulla on.
[QUOTE="Jenis";28025368]Ei minkäänlaista, ihan normilaukku vaan. Mihin sitä hoitolaukkua tarvitaan?[/QUOTE]

Mulla ei ole yhtäkään niin suurta laukkua, että sinne mahtuisi oman laukun + hoitolaukun sisältö. Joten mä olen kyllä kokenut hoitolaukun tarpeelliseksi.

"vieras"
Meillä 5 lasta enkä ole koskaan kokenut, että tarvitsen erillisen hoitolaukun. Mulla on ollu välillä joku pieni laukku johon on sopinu pari kolme vaippaa, varavaatte, välillä joku reppu jossa ollu tarpeellinen määrä tarvittavaa tavaraa.

"Jenis"
Mulla ei ole yhtäkään niin suurta laukkua, että sinne mahtuisi oman laukun + hoitolaukun sisältö. Joten mä olen kyllä kokenut hoitolaukun tarpeelliseksi.
No ei mulla koskaan ollu vauvalle mukana kuin varavaippa, vaihtokamppeet ja ehkä joku harso. Eli ihan kevyesti menee normilaukkuun nuo. Eri asia varmaan jos pitää jotain maitoja ja tuttipulloja roudata mukana?

Mulla on Marimekolta tästä mallistosta sellanen isompi olkalaukku (en löytänyt kuvaa). On ollu jo 3,5vuotta käytössä, tosi hyvä. Lisäksi sarjaan kuului pienempiä pussukoita jotka saa kiinni laukkuun vaikka tuteille/kosteuspyyhkeille tai muille jotka tarvii nopeasti käsiin. Ostin myös samasta mallistosta kassin, joka menee sitten lapsille yökyläreissuissa.

Ihan perus olkalaukku viel tällä hetkellä, sen suositun Marimekko-laukun näkönen halpisversio. Varsin hyvin ajaa viel asiansa, kun vauva on vasta 7 viikkoa vanha. Sitten kun pitää alkaa roudata ehkä jtn leluja tms mukana, niin jotain isompaa laukkua vois kattella. Sitä arvostaa ainakin taskujen määrää laukussa.

Tonne siis mahtuu yks kierros vaihtovaatteita, muutama vaippa, pari harsoa, pari purkkia korviketta ja tuttipullo, oma lompakko, avaimet, pientä tarvittavaa sälää..

Mulla on.
[QUOTE="Jenis";28025495]No ei mulla koskaan ollu vauvalle mukana kuin varavaippa, vaihtokamppeet ja ehkä joku harso. Eli ihan kevyesti menee normilaukkuun nuo. Eri asia varmaan jos pitää jotain maitoja ja tuttipulloja roudata mukana?[/QUOTE]

Jos kerran ymmärrät sen, että joillakin on mukana myös maitoa ja tuttipulloja ja että ne eivät välttämättä sinne normilaukkuun mahdu, niin miksi ihmeessä kysyt, että "mihin sitä hoitolaukkua tarvitaan?".

"Vieras"
Mulla oli esikoisen kanssa vaunujen mukana tullut beige laukku. Sitten kuopus syntyi niin huonasin tarviivani molemmat kädet vapaiksi niin siirryin reppuun(joka oli musta) sitten kun kuopus oli isompi niin siirryin tavalliseen nahkaiseen olkalaukkuun(vaalea väriltään)

"jada"
Mulla on Marimekolta tästä mallistosta sellanen isompi olkalaukku (en löytänyt kuvaa). On ollu jo 3,5vuotta käytössä, tosi hyvä. Lisäksi sarjaan kuului pienempiä pussukoita jotka saa kiinni laukkuun vaikka tuteille/kosteuspyyhkeille tai muille jotka tarvii nopeasti käsiin. Ostin myös samasta mallistosta kassin, joka menee sitten lapsille yökyläreissuissa.

Tollasta vois itekin harkita, koska käytän saman sarjan laukkuja muutenkin: sekä pieniä käsilaukkuja että astetta isompia olkalaukkuja.

Jos olis rahaa, voisin hommata vaikka tämmösen hoitolaukuksi :D Mut luultavasti pärjään ainakin aluks jollain jo olemassa olevalla olkalaukulla, tai sitten investoin tollaseen Marimekon nyssäkkään, jonka voisin ostaa muutenkin. Toinen vaihtis on sitten joku ihan tavallinen reppu, joka kulkee helposti selässä mukana.

Yhteistyössä