G. Millä viikoilla et enää mahtunut raskautta edeltäviin farkkuihin?

Meillä on yllätysvauva tulossa ja tarkoitus aikaistaa häitä. Kun on esikoinen tulossa, niin ei yhtään mitään käsitystä, millä viikoilla maha alkaa kasvaa. Häät oli alunperin ollut tarkoitus pitää sellaisena ajankohtana kun viikkoja oisi 17. mutta ei silloin taida enää olla mitään mahiksia mahtua pukuun vaikka sitä suurentaisikin :S

Millä viikolla teillä maha alkoi selkeästi näkyä?
 
"kolmen äiti"
Esikoisesta mahaa ei oikeastaan juuri huomannut ellei osannut katsoa vielä rv35. Oltiin miehen lapsuudenystävän häissä siinä kohtaa ja tämän ystävän isä tuli jossain kohtaa höpöttelemään jotain "Koskas teille sitten sitä perheenlisäystä olette suunnitelleet?" Mies totesi lakonisesti vaan että "Nopeammin kuin arvaatkaan." :) Mulla on vauvat kasvaneet jossain käsittämättömässä onkalossa, kolmas oli 3,9kg ja 54cm syntyissään ja sf-mitta kulki reippaasti alakäyrän alapuolella loppuun asti hänenkin kohdallaan.

Viikolla 17 voi hyvin olla että kukaan ei välttämättä huomaa yhtään mitään tai sitten se on ihan valtava pallo. Tosi vaikea ennustaa, on ihan laidasta laitaan mahoja nähnyt tuossa kohtaa.
 
........
Molemmissa raskauksissa olen käyttänyt loppuun saakka omia housujani.Ja kesällä mentiin naimisiin,viikkoja oli tuolloin 30 ja helposti mahtui normaali hääpuku päälle,en edes katsellut äitiysmalliston pukuja.
 
"vieras"
n. rv15 nappi auki ja nyt puolessa välissä muuten, mut ei enää kiinni. Kyse ei niinkään ole vatsan koosta, saan kyllä housut kiinni edelleen, mutta vatsa kipeytyy ja tuntuu epämukavalta (näin siis tuolloin jo 15 vkolla).
 
Nappi kiristi ikävästi viikolla 9. Ei kiristänyt enää rv 10 mutta nyt taas tuntuu pahalta pitää kireitä housujani ja rv on 12. :D Eli alussa oli turvotusta joka sitten laski hetkeksi ja sain nauttia hoikasta kropasta vielä viimeisen kerran pitkiin aikoihin. :p
 
"Lissu"
Ekassa raskaudessa alkoi näkyä niin että tuntemattomatkin huomasivat rv 15. :) Itse kyllä huomasi mahan aiemminkin, juuri housuista, jotain rv 10-12 tienoilla. Seuraavassa raskaudessa se maha sitten humpsahti ihan yhdessä yössä jotain rv 8 tienoilla. :D

Rv 17 olettaisin että maha jo näkyy mutta ei se vielä mikään valtava ole, puvun mallista riippuen voi vähän saumoja väljentämällä mennäkin.
 

Yhteistyössä