G: Millä autolla ajat?

  • Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Nuudeli";29864377]Mä en ymmärrä mitä te näette Mustangeissa!?! Kamala Ladan mallinen laatikko kamalilla ajo-omituisuuksilla. Pahimmillaan yhdistettynä ylitehokkaaseen koneen, jonka takia sillä ei voi hädin tuskin edes suoraan ajaa turvallisesti!

Tämä lausunto mieheltä, joka oli nuoruudessa järjetön jenkkiautofani, mutta kun sellaisia paskoja omisti putkeen noin 10 vuotta, alkoi järki palata. Nykyisin mennään Audi A4 Allroad/BMW Z3 (kesäauto) -linjalla.[/QUOTE]

En mä noista uusista musseista silleen välitäkään, mutta ah, noi vanhat.:heart:

Onhan noita audeja ja baijjerilaisiakin ajeltu, ihan hyviä autoja tolleen arkiajoon.
Z3, nojoo eipä siinä mitään erikoista ole, pikkasen sporttisempi arkiautoon verrattuna.

Noi vanhukset on helmiä joita pidetään kuin kukkaa kämmenellä.:heart:
Ja niiden parissa on kiva äheltää. Arkiautot viedään huoltoon ja konepesuun.
Tollanen musse pestään käsin ja saattaisin nähdä vaivaa lukeakseni muutaman korjausoppaan jotta voisin itse tehdä konehommalitkin.:)
 
[QUOTE="Nuudeli";29864377]Mä en ymmärrä mitä te näette Mustangeissa!?! Kamala Ladan mallinen laatikko kamalilla ajo-omituisuuksilla. Pahimmillaan yhdistettynä ylitehokkaaseen koneen, jonka takia sillä ei voi hädin tuskin edes suoraan ajaa turvallisesti!

Tämä lausunto mieheltä, joka oli nuoruudessa järjetön jenkkiautofani, mutta kun sellaisia paskoja omisti putkeen noin 10 vuotta, alkoi järki palata. Nykyisin mennään Audi A4 Allroad/BMW Z3 (kesäauto) -linjalla.[/QUOTE]

-60 luvun alkupuolella ei ole osattu ajatella 50 vuotta myöhemmin ajavia kermapyllyjä.
sitäpaitsi tehtaat tekee aihioita joita voi ja kannattaa muokata mieleisekseen. jopa ajo-ominaisuuksiltaan.
ylitehokkaita moottoreita ei tehtaalta suoraan edes saanut. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En mä noista uusista musseista silleen välitäkään, mutta ah, noi vanhat.:heart:

Onhan noita audeja ja baijjerilaisiakin ajeltu, ihan hyviä autoja tolleen arkiajoon.
Z3, nojoo eipä siinä mitään erikoista ole, pikkasen sporttisempi arkiautoon verrattuna.

Noi vanhukset on helmiä joita pidetään kuin kukkaa kämmenellä.:heart:
Ja niiden parissa on kiva äheltää. Arkiautot viedään huoltoon ja konepesuun.
Tollanen musse pestään käsin ja saattaisin nähdä vaivaa lukeakseni muutaman korjausoppaan jotta voisin itse tehdä konehommalitkin.:)
en suosittele vaikkei ihan nykytekniikkaa olekkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29864531:
en suosittele vaikkei ihan nykytekniikkaa olekkaan.
Miksi et?

Kaikki tarvittava löytyy juutuupista, jos ei oppaat aukene.:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29864577:
käy niinkun tutulle insinöörille. kyllä minä osaan kun on niin vanhaa tekniikkaa. ei paljoa teoriatieto auttanu, meni vaan sormi suuhun. :LOL:

Mua ei oo vielä pilattu "minä osaan" mentaliteetilla.
Olen siis paljon avoimempi, pitäisin tota vahvuutena tässä asiassa.:D
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29864586:
en ollenkaan. tiedän naispuolisia hyviä kuskeja ja auton rakentajia. mutta se ei yhtäkkiä suju oppaita lukemalla.
Jos ei oma mies auttaisi niin ainahan mulla on päätön muutaman klikkauksen päässä!=)
 
"friday"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29864586:
en ollenkaan. tiedän naispuolisia hyviä kuskeja ja auton rakentajia. mutta se ei yhtäkkiä suju oppaita lukemalla.
Onko noiden vanhojen koneiden ropaaminen vaikeampaa kuin näiden uusien? Jos nyt vaikka lähdetään siitä ajatuksesta liikkeelle että puretaan männät autotallin pöydälle.

Tuollaisessa 2000-luvun perustekeleessähän tuo on helppo homma.
 
[QUOTE="friday";29864615]Onko noiden vanhojen koneiden ropaaminen vaikeampaa kuin näiden uusien? Jos nyt vaikka lähdetään siitä ajatuksesta liikkeelle että puretaan männät autotallin pöydälle.

Tuollaisessa 2000-luvun perustekeleessähän tuo on helppo homma.[/QUOTE]

on se kun ottaa huomoon sen että kaikki koneistukset ja mitat on saatava nykyaikaselle tasolle. mittaukset, koneistukset, osien hankinnat ja uudet mittaukset +korjauskoneistukset tekee sen että aikaa ja rahaa palaa paljon enemmän kun nykymoottoriin. eikä 2000 luvun koneenkasaaja edes tiedä mitä kaikkea pitää mitata ja sovittaa.
 

Yhteistyössä