[QUOTE="Nuudeli";29864377]Mä en ymmärrä mitä te näette Mustangeissa!?! Kamala Ladan mallinen laatikko kamalilla ajo-omituisuuksilla. Pahimmillaan yhdistettynä ylitehokkaaseen koneen, jonka takia sillä ei voi hädin tuskin edes suoraan ajaa turvallisesti!
Tämä lausunto mieheltä, joka oli nuoruudessa järjetön jenkkiautofani, mutta kun sellaisia paskoja omisti putkeen noin 10 vuotta, alkoi järki palata. Nykyisin mennään Audi A4 Allroad/BMW Z3 (kesäauto) -linjalla.[/QUOTE]
En mä noista uusista musseista silleen välitäkään, mutta ah, noi vanhat.:heart:
Onhan noita audeja ja baijjerilaisiakin ajeltu, ihan hyviä autoja tolleen arkiajoon.
Z3, nojoo eipä siinä mitään erikoista ole, pikkasen sporttisempi arkiautoon verrattuna.
Noi vanhukset on helmiä joita pidetään kuin kukkaa kämmenellä.:heart:
Ja niiden parissa on kiva äheltää. Arkiautot viedään huoltoon ja konepesuun.
Tollanen musse pestään käsin ja saattaisin nähdä vaivaa lukeakseni muutaman korjausoppaan jotta voisin itse tehdä konehommalitkin.
Tämä lausunto mieheltä, joka oli nuoruudessa järjetön jenkkiautofani, mutta kun sellaisia paskoja omisti putkeen noin 10 vuotta, alkoi järki palata. Nykyisin mennään Audi A4 Allroad/BMW Z3 (kesäauto) -linjalla.[/QUOTE]
En mä noista uusista musseista silleen välitäkään, mutta ah, noi vanhat.:heart:
Onhan noita audeja ja baijjerilaisiakin ajeltu, ihan hyviä autoja tolleen arkiajoon.
Z3, nojoo eipä siinä mitään erikoista ole, pikkasen sporttisempi arkiautoon verrattuna.
Noi vanhukset on helmiä joita pidetään kuin kukkaa kämmenellä.:heart:
Ja niiden parissa on kiva äheltää. Arkiautot viedään huoltoon ja konepesuun.
Tollanen musse pestään käsin ja saattaisin nähdä vaivaa lukeakseni muutaman korjausoppaan jotta voisin itse tehdä konehommalitkin.