G: Miksi olet ylipainoinen?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:
Sitä vaan kun mulla riittää se että painun salille jaj umppaan säännöllisesti niin paino alkaa tippumaan.Vaikka syön samalla tavalla kuin ennenkin.
Niin eli siis liikuntaa lisäämällä paino laskee. Eikö? Sitähän juuri tarkoitinkin. Jos haluaa laihtua niin silloinhan juuri joko lisätään liikuntaa tai syödään vähemmän tai molempia, mutta ei niin että lisätään liikuntaa ja syödään enemmän (tajusin siis että tarkoitit sitä).

Ja silloin kun et liiku, kulutat tietenkin vähemmän ja silloin ne ylimääriset kalorit kertyy painoksi. Kun liikut ja syöt samanverran kuin ennenkin, niin kulutat ne kalorit etkä liho vaan laihdut. Eli jos liikut liian vähän ja olet ylipainoinen, niin silloin syöt liikaa siihen liikkumiseen nähden.
 
Toisen ketjun ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toi ettei liiku tarpeeksi on käytännössä toi B, että syö liikaa siihen nähden mitä kuluttaa.
Ei pidä paikkansa mun kohdalla.
Öö, selitäpäs toi. Väitätkö siis ettet laihtuisi jos söisit vähemmän, mutta liikkuisit yhtä vähän kuin nytkin?
Mä syön ku hullu, mutta en vaan liho.
 
ei kummastakaan..en siis tiä..en syö makeaa enkä rasvasta..4 lata tuli peräjälkeen ja jäi kiloja jokaisestaeli siinämäärin syömisestä koska sillon annoin luvan herkutellakin :LOL: mut siis nykytilanne on onneks vaan 5-6kg ylipainoa..nytki menettelee mut toki tahrois saada sen muutaman kilon veks..
 
Syömisestähän minun ylipainoni johtui ja nyt, kun olen tehnyt ruokaremontin, on bmi mukavat 21. =) Jätin sokerin pois herkkupäiviä lukuunottamatta ja alkoholi tietystikin jäi kokonaan raskauden myötä pois, eikä palaa enää minun tottumuksiini. Lisäsin reippaasti liikuntaa, niin pysyy paino hallinnassa.
 

Yhteistyössä