G: Miksi käyt ja keskustelet tällä palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti
väsy
Mulla kuorimttava elämäntilanne enkä jaksa irl olla yhteyksissä ystäviin kuin niposesta naposeen. Täällä voi myös valita keskustelunaiheen vapaasti mihin haluaa osallistua :)

Toisaalta väärinymmärryksiä tulee helposti koska ei tunneta ja kieliasu ei aina kerro tarkoitusperiä.

Saatan myös ärtyneenä ja vihaisena provosoitua herkästi.

Sori..

Mitäs syitä muilla on..
 
No
Tylsistynyt (hoitovapaalla). Menisin töihin mutta kun just jään taas äitiyslomalle. Kämppä on siivottu katosta lattiaan, ikkunat pesty, kaapit tyhjennetty turhista, tulevalle vauvalle ommeltu kestot. Lapset sen verran pyörii sylissä etten kuitenkaan pysty keskittymään vaikka johonkin opiskeluun. Onneksi kohta alkaa puutarhakausi..
 
Keittiönoita
Olen roikkunut palstalla jo yli 7 vuotta, joten täällä on paljon tuttuja. Käyn toisellakin palstalla, mutta sinne kirjoittaessaan pitää ajatella enemmän, täällä pikemminkin rentoutuu.
 
syitä piisaa!
- ajoittainen yksinäisyys
- kotielämä aika kaoottista, ei jaksa ryhtyä mihinkään
- olen laiska kotihommissa
- tympiintyminen
- väsymys, ei jaksa mitään järkevää
- ajanviete
- hyöty (lähinnä kirpparipuolella)
- tapa
- ajanviete
- mitäs nyt-palstan mielenkiintoisuus ja ajoittainen idioottimaisuus :LOL:
jne. kyllähän noita keksis vaikka mitä :)
 
IhanaValo
Hyvä kysymys..taisin odotusaikanani "rantautua" tänne(toisilla aihealueilla vaan keskustelin), enkä oo pois päässyt. :D
Täällä on yleensä mukava ilmapiiri ja välillä sitten sitä tylsään päivään kaivattua säpinääkin.Ja täältä saa vastauksen kaikkiin maailman kysymyksiin.. :LOL:
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Olen roikkunut palstalla jo yli 7 vuotta, joten täällä on paljon tuttuja. Käyn toisellakin palstalla, mutta sinne kirjoittaessaan pitää ajatella enemmän, täällä pikemminkin rentoutuu.
suosittele jotan muutakin palstaa, kiitos. itse olen tààllà suomifiilistà hakemassa, mutta joku toinen palstakin voisi tulla kyseeseen
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
suosittele jotan muutakin palstaa, kiitos. itse olen tààllà suomifiilistà hakemassa, mutta joku toinen palstakin voisi tulla kyseeseen
En taida osata suositella, koska tää mun toinen palstani ei ole suomalainen :D

 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
suosittele jotan muutakin palstaa, kiitos. itse olen tààllà suomifiilistà hakemassa, mutta joku toinen palstakin voisi tulla kyseeseen
En taida osata suositella, koska tää mun toinen palstani ei ole suomalainen :D
voihan nenà!!!!!
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syytä en tiedä itsekään. Koko ajan keskustellaan vaan ulkonäöstä ja etenkin lihavuudesta *huokaisu* Ei kyllä kiinnosta yhtään.
onhan nyt uusi ketju avattu kuin kädentaidot....siellä on paljon kuvia hienoista töistä mitä kukin on tehnyt ja keskustelua myös.
 

Yhteistyössä