G. Mikä sinua ärsyttää kumppanissasi eniten?

C'mon, kyllähän kaikissa jotain huonoakin on! :xmas:

Omassa miehessäni ärsyttää ehkä eniten se, että jos häntä joku asia ketuttaa, hän patoaa tunteet sisällensä; käsittelee suurimman osan asioista itsekseen. Itse kun olen mahdoton puhumaan tunteistani ja avautumaan aina, kun siihen on tarvetta - kaipaan toisen ihmisen mielipiteitä, tukea, jne.
 
Gluteus maximus
kiroileminen ja täydellisyyden tavoittelu, ei osaa jättää hommia kesken vaan painaa täysillä vaikka koko yön, että saa työn tehtyä. Pelkään, että ajaa itsensä loppuun tuolla tyylillä. Työnarkomaani ja antaa kaikkensa.
 
vaimo
eniten sen suunnaton kitsaus ja ilmeily kun jotain ostan itselleni, toiseksi se kun on nykyään niin pinna kireällä että rutkuttaa ja hermoilee lasten kanssa arkisissa asioissa niiiiiin paljon :( on silti erittäin kelpo mies ja näitä ärsytysjuttuja löytyy takuulla myös minusta ja paljon
 
hörö
Se ääni, joka kuuluu, kun hän esim. leivän voitelun jälkeen imaisee sormenpäänsä puhtaiksi!!!(En ole hennonnut sanoa hälle moisesta pikkuasiasta, se kun tuntuu olevan tiedostamaton tapa.) Muuten kelpo mies, tosin sekin ärsyttää, kun monesti käyttäytyy niinkuin olisin ihan avuton. Ottaa esim. jonkun laitteen manuaalin kädestäni (!) kun en heti sekunnissa pysty lukemaan tekstiä. "Anna mä, et sä osaa"...Tosin yleensä aina hoksaa heti sammakon, joka pääsee suustaan ja pyytää heti anteeksi. Niin eikä se aina muista kertoa mulle kaikkea, kuten esim. että sillä on joku meno tänään tms. Ja jos sillä on vaikkapa pää kipeä, se ei suinkaan sano sitä, vaan tiuskii mulle ja likalle ja on oikea mörökölli, kunnes saan väkisin nyhdettyä syyn selville ja kehotan ottamaan särkylääkkeen...
 
Joskus tuo puhuu mulle niinku pikkulapselle tai kissalle. Tänä iltana aiemmin tuli tänne meijän viihdekeskukseen ja tuumas että "täälähän sä oot", ihan niinku noille kissanpennuille ois puhunu. Mä melkein käännyin katsomaan tonne sohvalleki että onko sielä kissa ennen ku tajusin että puhuu mulle. "Tuu nukkuun" yks ärsyttävimpiä...
 
Se että päättä asioitten sujuvan/kestävän/menevän tietyllä tapaa- juuri sillain kun se hänen aikatauluunsa sopii. Vaikea selittää... 'no se kestää sen tunnin'- eli ollaan kotona klo jotain. Ja seuraavassa hetkessä ajattelee asian toisin ja jälleen suurena totuutena sitä julistaa.

On sellainenkin tuuliviiri etten mä tahdo perässä pysyä. |O
 

Yhteistyössä