G: Mikä on SE syy, jonka vuoksi hylkäisit parisuhteen?

Minä halusin naimisiin ja lapsia, mies ei.

Oli elämäni yksi raskaimmista päätöksistäni, sillä olin ihan hulluna ko. mieheen. Ero oli raastava, mutta päivääkään ei ole lopulta tarvinnut katua.

Nyt olen onnellisesti naimisissa ja lapsiakin on jo 3 :heart:

Muita joita en ole itse kokenut olisi alkoholismi, äkivaltaisuus yms.
 
ops
Mikä on hyvin alkanut suhde? Kuukausi ei sitä vielä mun näkökulmasta ole.

Kaikissa tapauksissa katkaisisin suhteen jos minuun tai lapseeni kohdistuisi väkivaltaa.

15 vuoden jälkeen en jättäisi miestäni jos hän sairastuisi, mutta en varmaan ottaisi riesaksi sairasta esim. psykoottinen sairaus, joka ei ole hallinnassa, vankilatausta, huumeiden käyttö, alkoholi ongelma, väkivaltaisuus, huono käytös lastani kohtaan, kykvyttömyys riidellä asiattomasti (huorittelu, muu nimittely).
 
Alkuperäinen kirjoittaja ops:
Mikä on hyvin alkanut suhde? Kuukausi ei sitä vielä mun näkökulmasta ole.

Kaikissa tapauksissa katkaisisin suhteen jos minuun tai lapseeni kohdistuisi väkivaltaa.

15 vuoden jälkeen en jättäisi miestäni jos hän sairastuisi, mutta en varmaan ottaisi riesaksi sairasta esim. psykoottinen sairaus, joka ei ole hallinnassa, vankilatausta, huumeiden käyttö, alkoholi ongelma, väkivaltaisuus, huono käytös lastani kohtaan, kykvyttömyys riidellä asiattomasti (huorittelu, muu nimittely).
ihan mikä vaan, minkä kokee itse suhteeksi. ei siis tapailuvaiheeksi. vaikka vuosia kestänyt suhde.
 
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mikropenis, totaalinen tyhmyys (siis sivistymättömyys, ei tajuu vaikka vääntäis ratakiskosta), väkivaltaisuus, rikollisuus...onhan niitä.
Nää plus hirveä rumuus, päihteiden väärinkäyttö...
Juuh, mullakin nuo....plus esimerkiksi se että ei halua tavata lapsiaan, puhuu entisestä vaimostaan/naisestaan tosi alentavasti, yrittää määräillä mua...
Itse asiassa listasta tulis varmaan tosi pitkä, jos alkaisi kaiken kirjaamaan ylös :D
 
Syitä olisi montakin: pedofiili, raiskaaja, eläimiin sekautuja, väkivaltainen, tuomittu rikoksesta riittää jo kännissäajaminen ettei kiitos kelpaa enää.
Jos miehellä on valmiiksi alaikäisiä lapsia, aikuiset lapset ei haittaa.
Huumehörhö tai alkoholisti. Jos ei olisi lapsirakas.
Nämä ainakin lisää varmaan olisi syitä mutta ei just hoksaa...
 
ops
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mikropenis, totaalinen tyhmyys (siis sivistymättömyys, ei tajuu vaikka vääntäis ratakiskosta), väkivaltaisuus, rikollisuus...onhan niitä.
Nää plus hirveä rumuus, päihteiden väärinkäyttö...
Juuh, mullakin nuo....plus esimerkiksi se että ei halua tavata lapsiaan, puhuu entisestä vaimostaan/naisestaan tosi alentavasti, yrittää määräillä mua...
Itse asiassa listasta tulis varmaan tosi pitkä, jos alkaisi kaiken kirjaamaan ylös :D
Tuo on muuten totta! Mulla särähtää aina korvaa kun exät (naiset tai miehet) tuppaa kuulkee olemaan "ihan mielisairaita" :kieh: Tulee aina mieleen, että "väänsit sit kuitenkin 3 penskaa ennen kuin huomasit?"
 
Käyttää paljon alkoholia, tupakoi/nuuskaa, on äärettömän tyhmä tai kapeakatseinen ääliö, väkivaltaisuus, keskenkasvuisuus... lista on loputon. Puhumattakaan ulkoisista tekijöistä kuten kaljamaha+parta+joku kamala Stratovarius paita :x
 
Vastaisin mielelläni, että peesailen edellä vastanneita. Mutta tosiasiassa en tiedä, onko näin.
Olen nyt elänyt vuosia vakaassa ( tai no se on suhteellinen käsite) parisuhteessa miehen kanssa, joka on ns. kunnon mies ( vaikkei ehkä palstakriteereitä läpäisisikään ;) )mutta tätä suhdetta ennen rakastaunut renttuihin ja aloittanut suhteen heihin,ummistaen silmäni rikostaustalta, alkoholisimilta jne. Luulisin, etten enää ummistaisi ja aloittaisi suhdetta.. mutta en ole varma, ettenkö sokaistuisi jos hulllanntuisin.. :ashamed:

Yhdestä asiasta olen varma, jos seurusteluehdokas ei pitäisi lapsista, käyttäyisi oudosti lapsiani kohtaan.. eikä mieltäisi suhdetta minuun "paketiksi" johon kuuluu myös lapset se suhde jäisi siihen.

 

Yhteistyössä