G: MIKÄ ON OLLUT PARASTA TÄNÄÄN?

• Viestiketjun aloittaja lotta
  • Ensimmäinen viesti
minä
oon saanu siivottua, esikko mummolassa hoidossa, aikaa vaan istua ja sylitellä pienempää ja syödä hyvää..ja mikä parasta et mies tulee työreissulta koht kotiin <3

Kerettiin vihdoin Messilään laskettelee. Minä, esikoinen ja molemmat pienet laskettiin pulkalla ja vanhin poika meni ihan rinteeseen. Tosi kivaa! Sunnuntaina uusiks jollei ole kova pakkanen. T: Keväthankia odotellessa =)

No se kun olin ensimmäistä kertaa viikkoihin puntarilla ensimmäisen neuvolan yhteydessä. Luulin lihoneeni huomattavasti enemmän, kun turvotustakin on mahassa paljon, todellisuudessa oli +-0 jos vertaa tuohon kotipuntariin (viimeksi punnitsin itseni marraskuussa). :D

Neuvola sinänsä oli tyhmä kokemus. Jotenkin tuli siinä istuessa 'vapaata riistaa revitettäväksi' olo. En muista kokeneeni tällaista kiusallista fiilistä edellisissä raskauksissa.

ihanaa elämää
käytiin pulkkailemassa ja luistelemassa. Mulla vuorotteluvapaa ja saa olla lasten kanssa aamusta iltaan. Ihana talvikeli, lunta ja muutama aste pakkasta, voiko parempaa enää toivoa.
Muutaman viikon kuluttua muutetaan isin työn perässä intiaan.

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Tämän hetkinen olotila. Saa lötkötellä sohvalla ihan rauhassa. Kohta alkaa telkkarista Ilman johtolankaa ja sen jälkeen Liv D. Pepsi max-pullo vieressä. Ai kun rentoutuminen on kivaa. :D
Onko noi Ilman johtolankaa jaksot vielä uusintoja?

Yhteistyössä