Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä, mut mä ostan näitä kahta vaihdellen:Kerro mielipiteesi.![]()
Liikaa suolaaEn tiedä, mut mä ostan näitä kahta vaihdellen:
-Oivariini (rypsiöljyn ja voin sekotus)
-Oivariini oliiviöljy+merisuola
Mun ei tarvitse lopettaa margariinin käyttöä laihtumisen takia. Margariineja on erilaisia. Kysyn huvin vuoksi mielipidettä.Mikään margariini ei ole terveellistä. Ilmeisesti haluat laihduttaa niin paras kun ei laita mitään levitettä leivälle tai jos on pakko niin kasvisrasvalevitettä ihan pieni hipaisu tai vaikka oliiviöljyä.
Jännä miten nää mielipiteet vaihtelee ihmisten mielessä..mulle ravintoterapeutti sanoi, että becel on parasta ja sitten toinen taas vannoi aidon voin nimeen...ja kyse ei ollut laihtumisesta, mutta heidän mielestä kaikille tekisi hyvää syödä noin, koska elimistö tarvitsee päivässä myös tietyn määrän rasvaa.Mikään margariini ei ole terveellistä. Ilmeisesti haluat laihduttaa niin paras kun ei laita mitään levitettä leivälle tai jos on pakko niin kasvisrasvalevitettä ihan pieni hipaisu tai vaikka oliiviöljyä.
Heitin just muutama pvä sitten loput leivät roskiin, kun ajattelin just tuota asiaa...olivat jo aika kovettuneitakin kyllä, että ei sen puoleen...leipää ei oikeastaan tarvitse yhtään mihinkään eikä siten margariiniakaan
Olikohan se juuri becel mihin oli sotkettu kaikennäköistä palmuöljystä lähtien... en nyt varmuudella muista mut joku niistä erikois"hyvistä" margariineista.Jännä miten nää mielipiteet vaihtelee ihmisten mielessä..mulle ravintoterapeutti sanoi, että becel on parasta ja sitten toinen taas vannoi aidon voin nimeen...ja kyse ei ollut laihtumisesta, mutta heidän mielestä kaikille tekisi hyvää syödä noin, koska elimistö tarvitsee päivässä myös tietyn määrän rasvaa.
Joo no ostin sitten beceliä kun kerran sanottiin niin ja tuolla se jääkaapissa vanhenee käyttämättömänä...joskus joku vieras sipassut jollekin leivälleen siitä mutta itte en käytä.Olikohan se juuri becel mihin oli sotkettu kaikennäköistä palmuöljystä lähtien... en nyt varmuudella muista mut joku niistä erikois"hyvistä" margariineista.
Mä käytän usein oliiviöljyä leivällä. Muksut vaan ei tykkää yhtään, niille sipasen pikkasen voita.
Mä käytän kans paistamiseen voita, muihin oliiviöljyä.Joo no ostin sitten beceliä kun kerran sanottiin niin ja tuolla se jääkaapissa vanhenee käyttämättömänä...joskus joku vieras sipassut jollekin leivälleen siitä mutta itte en käytä.
Voita saatan käyttää joskus paistamisessa.
Salaatissa käytän oliiviöljyä
Noniin. Tuo oli se paulan kutsuOlikohan se juuri becel mihin oli sotkettu kaikennäköistä palmuöljystä lähtien... en nyt varmuudella muista mut joku niistä erikois"hyvistä" margariineista.
Mä käytän usein oliiviöljyä leivällä. Muksut vaan ei tykkää yhtään, niille sipasen pikkasen voita.
Anteeks kaikilleNoniin. Tuo oli se paulan kutsu
Totta, soriOn suositeltu syömään pehmeitä rasvoja. Eli leivän päälle voi laittaa ohuen kerroksen. Se että ei käytä mitään rasvaa leivälle ei ollut puheenaihe.