K Kukkeli Vieras 03.04.2012 #3 Ronja! Sofia kakkonen. Ei sen suurempia ajatuksia että miksi. Sofiaa en antaisi lapselleni nimeksi vaikka sekin on ihan kiva .
Ronja! Sofia kakkonen. Ei sen suurempia ajatuksia että miksi. Sofiaa en antaisi lapselleni nimeksi vaikka sekin on ihan kiva .
J "jooo" Vieras 03.04.2012 #4 Ronja mun mielestä. Siinä on tarpeeksi särmää, kun Sofia ja Olivia on mun makuun liian "pliisuja"
P pikkanen Vieras 03.04.2012 #7 Olivialle mun ääni. Ronja on ruma nimi ja Sofiaa mun tuttavapiirissäni tosi paljon, joten on vähän kulahtanut. Miten olis Sonja?
Olivialle mun ääni. Ronja on ruma nimi ja Sofiaa mun tuttavapiirissäni tosi paljon, joten on vähän kulahtanut. Miten olis Sonja?
N "Niia" Vieras 03.04.2012 #9 Joko Sofia tai Olivia. Tuo Ronja ei mun suussa äänny kauniisti. Liian kova r. Ota molemmat ja tee tyttärestä Sofia Olivia.
Joko Sofia tai Olivia. Tuo Ronja ei mun suussa äänny kauniisti. Liian kova r. Ota molemmat ja tee tyttärestä Sofia Olivia.
? --- Vieras 03.04.2012 #11 Siinä sen taas näkee,makuja on niin monia,toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Kantsisko laittaa se nimi,josta ITSE tykkää eniten?
Siinä sen taas näkee,makuja on niin monia,toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Kantsisko laittaa se nimi,josta ITSE tykkää eniten?
V "vieras" Vieras 03.04.2012 #12 Ronja Ryövärintytär, Sofia Serrano ja Olivia Dunham. Ronja olisi suosikkini, toisena Olivia.
M "mirus" Vieras 03.04.2012 #15 RONJA ja samasta syystä kun 4. Noi muut on liian lällyjä myös mun makuun, vaikkakin ihan kivoja nimiä. T: 5v. Ronja-tytön äiti
RONJA ja samasta syystä kun 4. Noi muut on liian lällyjä myös mun makuun, vaikkakin ihan kivoja nimiä. T: 5v. Ronja-tytön äiti
V "Vieras" Vieras 03.04.2012 #18 Meillä on Sofia, mutta niitä on aika paljon. Ronjasta tulee mieleen romanit. Oliviakin on kaunis mutta kovasti käytetty sekin... Entä Minea?
Meillä on Sofia, mutta niitä on aika paljon. Ronjasta tulee mieleen romanit. Oliviakin on kaunis mutta kovasti käytetty sekin... Entä Minea?
Kais Tunnettu jäsen 28.12.2010 40 921 18 974 113 03.04.2012 #19 Olivia tai Sofia, kauniita nimiä molemmat.