G: Mikä kirja teillä on kesken? :)

Se sama
Jalna-sarja kertoo Whiteoakin suvusta sadan vuoden ajan, vuodesta 1854 vuoteen 1954. Sijoittuu Kanadaan. Minne irlannista muuttaa mies vaimoineen. Rakentavat sinne kartanon.

Seuraa suvun/perheen elämää.

On kuulema tullut joskus sarjana telkkaristakin. Siitä en tiedä milloin. Enkä kyseistä tv sarjaa seurannut. Näin vaan kertoi naapurini, joka tuon kirjasarjan tyrkkäsi minulle. Kesälukemista :).
Kiitos paljon! Taidankin käydä kirjastossa pikapuoliin :)
 
"sondersson"
Keith Richardsin Elämä, Nick Caven Kun aasintamma näki herran enkelin ja Jean Genet'n Kukkien madonna :D Ei jaksa keskittyä yhteen pitkän aikaa niin pakko lukea useempaa.
 
Sateenkaaren väärässä päässä
Kathy Reichsin Paholaisen luut on nyt menossa. Äsken sain suorastaan ahmittua Del Toron ja Hoganin vampyyritrilogian päättävän osan Yö ikuinen. Ai että se oli hyvä, parempi vielä kuin muut kaksi osaa.
 
sfv
Jane Austenin Pride and Prejudice. Aattelin alkuperäiskielellä lukaista läpi, jotta näkee, onko paljon eroa suomennettuun versioon.

Opiskelujen puitteissa sitten luen sosiologian ja kriminologian opuksia, täytäntöönpano-oikeutta sekä ympäristöoikeutta. Keskeneräisiä kirjoja onkin kesän mittaan löydettävissä sieltä, täältä ja tuolta. :D
 
Foortti harmaana
Joku hankalanniminen

Perunankuoripaistos kirjallisuuspiiri tai jotain.
Hyvä.
Pisti itkemään muutaman kerran.

Piti googlettaa.
Tää.

http://www.otava.fi/kirjat/pokkarit/2011/fi_FI/kirjallinen_piiri_perunankuoripaistoksen_ystaville/
 
Ei kyl ol mitään...mulla tosin on valtava läjä kirjoja odottamassa (meillä on tuollainen kirjakahvila joka jakaa kirjastosta poistettuja kirjoja ilmaiseksi). Niitä tulee raahattua kassi kaupalla kotiin...mies on hivenen helisemässä mulle :(
 

Yhteistyössä