G: Mikä ärsyttää tällä hetkellä?

Siinähän se kysymys tulikin.Eli mikä ärsyttää tällä hetkellä?
Itse oon räjähdysaltis ja pillastun asiasta kun asiasta.Nyt ärsyttää nää "olenko raskaana"-kysymykset,testi selkeästi nega.(anteeksi ketkä tunnistaa viestinsä...) ja sitten ne esim. "raaka kala raskaana"-kyssät,raaka kala tuskin on raskaana...
Argh,tekis mieli repiä hiukset päästä mut en voi kun niitä on muutenkin vähän.
 
"tipitii"
tukkoinen nenä ja huutonetin ostajat jotka eivät vastaa viesteihin eivätkä maksa huutojaan!

Myös noi raskaustesti aloitukset ärsyttää, kai sen nyt helvetti näkee jos siinä on viiva! Tai kaksi viivaa!
 
  • Tykkää
Reactions: PaskanMarja
Spencer Hastings
Kuuma. Ahdistavan, hiostavan kuuma. Lattiat pitäis pestä, mutta en v**** tosiaan ala tässä ilmassa hikoomaan lisää. Minttukin nuupahtanu ruukkuunsa. Olkapää ja niska oikealta puolelta jumissa, ja kurkkukin siltä puolelta kipeä. Mulla on joku toispuolitauti.
 
oiih
Kuuma. Ahdistavan, hiostavan kuuma. Lattiat pitäis pestä, mutta en v**** tosiaan ala tässä ilmassa hikoomaan lisää. Minttukin nuupahtanu ruukkuunsa. Olkapää ja niska oikealta puolelta jumissa, ja kurkkukin siltä puolelta kipeä. Mulla on joku toispuolitauti.
Mulla oli kissa nimeltä Minttu, joten ajattelin het jonkun kissimirrin nuupahtaneen kesken leikkin ruukkuun!
 
"Jjjj"
Mä tykkään noista testin katselu ketjuista. Oon kai vähän outo.

Mua ärsyttää työkuviot, olkapääsärky ja siitä johtuva neulomiskielto. Omat läskitkin ärsyttää ja saamattomuus niiden suhteen. :(
 
"pieras"
Työt... Raskaana tänään tasan rv 30 eikä nappaa, ei sit yhtään!!! Muutaman tunnin jaksaa seistä ja touhuta ja sen jälkeen alkaa joka paikasta vääntää ja vatsa turpoaa niin että nahka repee kohta. Vielä olis monta viikkoa jäljellä, puuh...
 
[QUOTE="pieras";29813241]Työt... Raskaana tänään tasan rv 30 eikä nappaa, ei sit yhtään!!! Muutaman tunnin jaksaa seistä ja touhuta ja sen jälkeen alkaa joka paikasta vääntää ja vatsa turpoaa niin että nahka repee kohta. Vielä olis monta viikkoa jäljellä, puuh...[/QUOTE]

Otan osaa.Raskaana oleminen on ihan perseestä.
 
vieras..
Ärsyttää tosissaan. Talo pitäs siivota katosta lattiaan ja piha kans kunnostaa. Haravointia satoja neliöitä. plus kaikki talven romut levällään. Juhlat tulossa kk päästä ja mies ihmettelee et mitä ressaan. Kaikki viel leipomatta. talo täynnä teinejä ja ketään saa kaveriksi kun ovat koulussa töissä ja muilla menoillaan.
Ei yks ihminen saa kahdeksan ihmisen sotkuja pidettyä kurissa..
 
Uskon, mä oon ihan samanlainen räjähdysherkkä tyranni sille päälle kun satun:S
VAstaa noihin vihjailuihin ihan neutraalisti "Huolehditaan jokainen vain omista asioista, jookos?=)" Tai sano ihan suoraan.

Nyt ärsyttää kämppis enkä voi edes aloittaa valitusta, koska siitä ei tulis loppua! :mad:
 
Just nyt mua taitaa ihan hiljaksiin ja tosi hissuksiin ärsyttää se, että....

..kun mua ei niin mikään ärsytäkään :snotty: :D. Just nyt on niin järjettömän ihanan tasaista ja ällösiirappisen ihanaa eloa :heart: että keskityn vain ja ainoastaan tähän kummalliseen olotilaan.
 
  • Tykkää
Reactions: PaskanMarja
Mua ärsyttää aina joku..:attn: ja se jos mikä vasta ärsyttääkin.
:D

...ja vallankin kun oikein vauhtiin pääsee, niin siitä on sitten niin ärsyttävän hankalaa päästä irti.

Sitä oikeesti tiiäkään, kuinka kauan tämä munkaan kummallisen seesteinen olotila kestää :snotty:...tästä "kurimuksesta" täytyy nyt osata nauttia :D

Vaan ärsyttävän ärsyttävää ärsytystä sinulle :D
 
  • Tykkää
Reactions: PaskanMarja

Yhteistyössä