G: Mikä teidän pahe on ruuista/herkuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Normaali ruoka. Leipä, jogurtti yms. rakastan rasvaista ruokaa, mutta en osta sellaista koskaan kotiin niin sitten mässäilen iltaisin kaikella mitä kaapista löytyy. Esim. äsken vedin pussin nuudeleita tonnikalalla, sämpylän ja jogurttia, vaikka olen syönyt ihan normaalisti ja hyvin päivällä :(

[QUOTE="vieras";27216620]Mitä lihaa syöt?[/QUOTE]

Nauta, kana, lohi ja vähän harvemmin possua.

Suurin herkkuni on karjalanpaisti, mutta en tee tätä usein koska siinä käy sitten noin. :| Liian hyvää!

no oliko pakko! kiitti vain nyt pakko lähteä paistaa jauhelija itelle.. paistetu jauheliha+sipulia ja suolaa. voielämä ku on hyvää. ja keittoliha.. siis se himo siihen keitettyyn lihaan..

Herkut menee kausittain, lähinnä suklaa ja jäätelö vuorottelee tai irtokarkit taitaitai..
Ja nuudeleita syön melkein joka ilta, vaikka ne on ihan järkyttävää paskaa. On vaan jotenkin pakko :D

Alkuperäinen kirjoittaja Öhkis;27216661:
Hyvä ruoka, johon on käytetty oikeeta kuohukermaa tai voita. Myös "roskaruoka", kuten ravintolan hampurilaiset ja pizzat/kebabit. Mitään makeita ei onneksi tarvitse mättää. Ruoalla oon itteni lihottanu :D

Mmmm mäkkärin hampparit! :) Niitä en onneksi voi vetää pohjattomasti kun raja tulee nopeasti vastaan. :D En jaksa melkein koskaan ateriaakaan syödä.

Voi kun saisi Big Macin. :p

Nälkäisten mammojen ketju selvästi. :D

Mie en syö lainkaan lihaa eli se ei ole "paheeni". Makeaa haluttaa joskus, mutta se himo talttuu ihan muutamalla karkilla. Pussillista en voi vetää, tulee huono olo. Mutta kaikki suolainen ja mausteinen, aah! Tortillasipsit tulisella salsalla, cheddar-dipillä tai chipotle-dipillä - nam! Myös normisipsit on aah, samoin chilipähkinät yms. Ja vielä jääkylmän kaljan kanssa!

Hmm... ennen suklaa ja muut makeat, nykyään juusto ja muut kermaiset suolaiset herkut. Olen empiirisesti todennut, että aivan sama syökö sokeria vai rasvaa niin läskiä kertyy :-O

Voisin elää pizzalla, enchiladoilla ja lasagnella. Vegeversiot käy, kunhan mausteissa ja juustossa ei pihistellä...

Yhteistyössä