Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Nyt kysyttiin MINUN suosikki sanaa. Me harvoin sekstaillaan, joten sanon vaan että sulla on ihana pippeli :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:saako valita listan ulkopuolelta?? Nimittäin sanon sitä Pikkuveljeksi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Oman miehen kanssa käytän sanaa pippeli....selvennän!
Sanooko sun mies "ota mun pippeli suuhun"..![]()
Sinun pippeli tuntuu niin hyvältä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Oman miehen kanssa käytän sanaa pippeli....selvennän!
Nyt kysyttiin MINUN suosikki sanaa. Me harvoin sekstaillaan, joten sanon vaan että sulla on ihana pippeli :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vier:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Oman miehen kanssa käytän sanaa pippeli....selvennän!
Nyt kysyttiin MINUN suosikki sanaa. Me harvoin sekstaillaan, joten sanon vaan että sulla on ihana pippeli :heart:
Miksi te sekstailette vain harvoin?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Sinun pippeli tuntuu niin hyvältä
![]()
![]()
Anna pippeliä, kovempaa kulta... aah
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Oman miehen kanssa käytän sanaa pippeli....selvennän!