G: Mikä on ruokavaliosi ja mittasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Syön kasviksia ja marjoja, puuroja, leipää... Ja ihan perusruokaa, mutta liikaa... Sipsit ja hampparit ovat paheitani. Samoin itse leivotut piiraat, tortut jne. Painoa on liiiiikaaa. Eli 174 cm / 96 kiloa. Pudotettavaa yli 20 kiloa.

168 cm ja 58 kg. Syön normaalia kotiruokaa, aikalailla lautasmallin mukaan, ehkä hieman proteiinipitoisemmin kuin muu perhe. Melkein joka päivä herkuttelen suklaapatukalla, se on "paheeni". Urheilen paljon - palloilulajia 3-4 krt viikossa ja omatoiminen vaihtuva harjoittelu 2 krt viikossa.

Olen ollut karppi pian 6 vuotta ja koko sen ajan n. 15 kiloa pysynyt poissa mun elämästä lopullisesti, vaikka välillä on hiukan hairannut huonoille teille. Nyt olen n. 6 kiloa karistellut tämän talven aikana.
Mitat on oma asia.

Syön tosi huonosti, mitä sattuu ja minkä verran sattuu ja olenkin BMI:n mukaan lievästi lihava. :snotty: Pituus on 173cm ja paino ei kai ole kuitenkaan vielä yli 80kg... :whistle: Haaveena olisikin laihtua kesäksi kesäkuntoon, mutta en taida nyt tässä elämäntilanteessa jaksaa alkaa ruokaremonttiin, vaikka se toki kohentaisi oloakin huomattavasti... Pitäisiköhän alkaa...

Syön joka päivä epäterveellisesti. Yleensä pikaruokaa... Rakastan kotiruokaa, mut siihen ei ole vaan aikaa.
Helpompi odottaa että mies hakee hesestä / mäkistä/ pizzeriasta jotain.
170/55

Syön tällä hetkellä vähähiilihydraattista, tosin lipsahduksia sattuu. Ruoka koostuu lihasta, suuresta kasvismäärästä, jonkin verran rahkaa ja maustamatonta jogurttia ja hedelmiä. Paino pudonnut 5kg kolmen kuukauden aikana. Tarkoitus saada vielä 8 kg pois. HIdasta ja hankalaa. JOs liikkuu niin siitä seuraa niin kova nälkä, että olokin on huono ja sitten tulee ahmittua.

Mitat nyt 162/75.

Syön kasvispainotteisesti, mutta hivenen epäterveellisesti, ts. lihaa vähän, papuja ja semmoisia lihan tilalla, mutta sitten tykkään ihan liikaa suklaasta, karkeista ja muusta epäterveellisestä. Jos jättäisin nuo pois, niin eipä olisi painon kanssa mitään ongelmaa. Nyt olen vähän pullakka, 163 cm ja 65 kg.

Syön mitä haluan, milloin haluan, mutta en niin paljon kuin haluan koska vatsalaukku ei vedä :) hyvää ruokaa kun tekisi mieli vetää tynnyritolkulla, mutta eilenkin sain alas vain 2 pitaleipää yhdellä aterialla juuri ja juuri. Syön yleensä ensimmäisen kerran vasta iltapäivällä, mutta syön aika monipuolisesti, paljon kasviksia. Eilen söin esim 2 pitaleipää jauheliha kasvistäytteellä ja illalla yhden leivän. Juonut olen pitkin päivää. Olen yrittänyt kunnostautua, mutta jotenkin se on hirmu vaikea ehtiä/muistaa sitä aamupalaa ottaa ja muutenkin muistaa syödä...

Mitat 158/62, muutaman kilon laihtunut tässä tammikuun puolella :)

Viime aikoina oon syöny ja juonu huonosti ja ihan miten sattuu, lähtömitat viikko sitten 149/60 ja nyt viikon paaston jälkeen 57kg.

Kunhan pääsen siihen normaaliin rytmiin, eli 5 ateriointia päivässä aikalailla lautasmallin mukaan ja liikunnat päälle, niin toivottavasti palaudun siihen itselleni parhaaseen 50-53kiloon.
En kuitenkaan näytä niin lihapullalta, mitä mitoista voisi kuvitella :D Mulla on paljon lihasta ja tyhmät ideat päässä painaa vaa'allakin :whistle:

Ja ei ole mitään erikoista ruokavaliota. Lisätään vielä jonkun pyynnöstä, että lähiruokaa ja luomua suositaan ja syödään kauden mukaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä