V
vieras
Vieras
Tampere tietenkin.Paljasjalkainen tamperelainen kun olen.Jos tarvitsisi muuttaa Lahteen/Espooseen,sitten en tietäisi kumpi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Tampereella on myös paljon homoja.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tampereella tiätysti!Täällä on rentoja ihmisiä, mukavan leppoisa tunnelma, sopivasti viheralueita, kaksi järveä ja palveluita yllin kyllin. :wave:
Jäikö sua kaiveleen vielä jokin viime kerralla...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Tampereella on myös paljon homoja.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tampereella tiätysti!Täällä on rentoja ihmisiä, mukavan leppoisa tunnelma, sopivasti viheralueita, kaksi järveä ja palveluita yllin kyllin. :wave:
Nope![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tampere!
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Tampereella on myös paljon homoja.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tampereella tiätysti!Täällä on rentoja ihmisiä, mukavan leppoisa tunnelma, sopivasti viheralueita, kaksi järveä ja palveluita yllin kyllin. :wave:
Nope![]()
Ei mua ne homot haittaa. Hyvin tuntuvat sulautuvan tähän paikalliseen väestöön...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tampere.
Äitini on sieltä, joten tuttu paikka. Toisin kuin noi 2 muuta perskylää.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Lahti ja tuskin tarvii perustella B)
Alkuperäinen kirjoittaja Fizzie:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tampere.
Äitini on sieltä, joten tuttu paikka. Toisin kuin noi 2 muuta perskylää.
Perskylää
Hitto noita sun juttuja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Tampereella on myös paljon homoja.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tampereella tiätysti!Täällä on rentoja ihmisiä, mukavan leppoisa tunnelma, sopivasti viheralueita, kaksi järveä ja palveluita yllin kyllin. :wave:
Nope![]()
Ei mua ne homot haittaa. Hyvin tuntuvat sulautuvan tähän paikalliseen väestöön...![]()
Hyvinhän me
![]()
Ja minkähänlaista porukkaa Espoossa asuu? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No mieti nyt jotain Espoota, millasta porukkaa siellä asuu.![]()
Ja Lahdesta tulee mieleen vaan mauttomat talviurheilijat trikoissaan. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Tampereella on myös paljon homoja.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tampereella tiätysti!Täällä on rentoja ihmisiä, mukavan leppoisa tunnelma, sopivasti viheralueita, kaksi järveä ja palveluita yllin kyllin. :wave:
Nope![]()
Hyvinhän me
![]()
Joo, on tullut joskus tanssilattialla baarissakin joku teikäläisistä iskemään mua. Kokemus ei ollut niinkään imarteleva vaan paremminkin aikas hämmentävä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Tampereella on myös paljon homoja.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tampereella tiätysti!Täällä on rentoja ihmisiä, mukavan leppoisa tunnelma, sopivasti viheralueita, kaksi järveä ja palveluita yllin kyllin. :wave:
Nope![]()
Hyvinhän me
![]()
Joo, on tullut joskus tanssilattialla baarissakin joku teikäläisistä iskemään mua. Kokemus ei ollut niinkään imarteleva vaan paremminkin aikas hämmentävä...
![]()
Musta kaikki iskuyritykset baarissa sukupuoleen katsomatta on aika ällöttäviä
![]()
Kieltämättä ne liikuttaa, jos ei muuta niin ainakin omia jalkoja pois päin siitä miehestäAlkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Tampereella on myös paljon homoja.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tampereella tiätysti!Täällä on rentoja ihmisiä, mukavan leppoisa tunnelma, sopivasti viheralueita, kaksi järveä ja palveluita yllin kyllin. :wave:
Nope![]()
Hyvinhän me
![]()
![]()
![]()
Musta taas jotkut iskuyritykset miesten puolelta ovat jopa liikuttavia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:Ja minkähänlaista porukkaa Espoossa asuu? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No mieti nyt jotain Espoota, millasta porukkaa siellä asuu.![]()
Ja Lahdesta tulee mieleen vaan mauttomat talviurheilijat trikoissaan. :x
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Kieltämättä ne liikuttaa, jos ei muuta niin ainakin omia jalkoja pois päin siitä miehestäAlkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Tampereella on myös paljon homoja.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Tampereella tiätysti!Täällä on rentoja ihmisiä, mukavan leppoisa tunnelma, sopivasti viheralueita, kaksi järveä ja palveluita yllin kyllin. :wave:
Nope![]()
Hyvinhän me
![]()
![]()
![]()
Musta taas jotkut iskuyritykset miesten puolelta ovat jopa liikuttavia...![]()
Mä pidän baarissa iskemistä suurimpana epätoivon ilmentymänä. Joskus on ollut mielenkiintoista seurata kuinka joku epätoivoinen yrittää alkuillasta iskeä ne baarin kauneimmat. Ja iltaa kohti taso vaan laskee. Ja lopulta pilkun aikaan se saattaa jopa onnistua jonkun nuutuneemman seinäkukkasen suhteen.