G:Mihin nainen tarvitsee miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heila

Aktiivinen jäsen
07.02.2008
4 098
1
36
Naapurin ukon kanssa tuli aamulla puheeksi että kun olen yh eikä mulla ole miestä niin sanoin että no,oishan se mukava jos ois mies.Tämä ukko heti rupes että "joo,onhan se rankkaa yksin pienen lapsen kanssa" "Mies tukena lapsen kasvatuksesta/hoitamisessa niin ois helppoa" Minä olin että :o
No,en todellakaan tarvi miestä tueksi lapsen kasvatukseen.

Vaan mihin sitä miestä tarvisin on:
1.Seksiin,seksiin tottakai :p
2.Tekemään minut raskaaksi ;)
3.Hoitamaan kaikki tekniikka asiat =)
4.Tuomaan miehen tuoksua taloon :p
5.Olemaan kotona jotta ei tyhjään taloon tarvi tulla =)

Mihin teillä miestä tarvitaan? =)

Mä oon ihan käsi auton kanssa, muuta en osaa tehdä sillä kuin ajaa ja tankata. Eli miestä tarvin auton hoitoon.

Sit mä en millään jaksa tajuta kaikkia verolappuja ym. Tarviin siis aivoja niiden täyttöä varten.

Parhaaksi ja ainoaksi oikeaksi ystäväksi johon voi kaikessa luottaa ja kaikesta puhua, ihmiseksi jonka seurassa saa aidosti olla oma itsensä. Käytännönasioissa kuskiksi ja arjen askareita jakamaan ja tekemään kun itseltä loppuu aika/voima/kiinnostus ja erityisen suuri tuki ja apu ja ihanuus tuo on ollut nyt kun uusi vauva tullut taloon ja kaikki on uutta ja edelleen pitäisi koti pitää pystyssäkin :heart:

Kyllä mä tuota miestäni tarvitsen jakamaan arjen kanssani, olemaan mun ystävä ja elämänkumppani.
Hieromaan mun hartioita ja pesemään mun tukkani.. :heart:
Oltaisiin me kyllä kamalan yksinäisiä pojan kanssa jos ei miestä olisi. :/

Mun täytyy ihan rehellisesti todeta että en mihinkään.
Seksiä en tartte,
ja jos kaipaan apua jonkun asian kanssa mitä pienet naisen aivoni (vitsivitsi)tai pienet pulleat kätöseni eivät osaa hoitaa, sitä varten on siskon mies, ex ja äitin mies.
Mutta en siis tartte saman katon alle moista otusta mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinirastas:
Parhaaksi ja ainoaksi oikeaksi ystäväksi johon voi kaikessa luottaa ja kaikesta puhua, ihmiseksi jonka seurassa saa aidosti olla oma itsensä.

Tuo oli hyvin sanottu,tollasen kun saisi itellekin :ashamed: *huokaus*

Meillä mies on mun paras ystävä. Ihminen, joka jakaa mun kanssa arjen, hoitaa lapsia ja elää tätä elämää. Rakastaa mua ehdoitta ja myös näyttää sen. :heart:

Yhteistyössä