Joo on se 19. päivä parempi sillä kaikkien 18. päivä syntyneiden viralliset paperit (sairauskertomukset, päivähoitolomakkeet, koulutodistukset yms.) säilytetään ikuisesti arkistoituina tutkijoiden käytettäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Sille mille syntyikin Illalla oli 18.päivä ja mä hoin koko ajan että 19.päivä on parempi,kelloa en kyllä katellut
HehAlkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Joo on se 19. päivä parempi sillä kaikkien 18. päivä syntyneiden viralliset paperit (sairauskertomukset, päivähoitolomakkeet, koulutodistukset yms.) säilytetään ikuisesti arkistoituina tutkijoiden käytettäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Sille mille syntyikin Illalla oli 18.päivä ja mä hoin koko ajan että 19.päivä on parempi,kelloa en kyllä katellut
Mä oon kanssa numero-outo!Alkuperäinen kirjoittaja chromo:HehAlkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Joo on se 19. päivä parempi sillä kaikkien 18. päivä syntyneiden viralliset paperit (sairauskertomukset, päivähoitolomakkeet, koulutodistukset yms.) säilytetään ikuisesti arkistoituina tutkijoiden käytettäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Sille mille syntyikin Illalla oli 18.päivä ja mä hoin koko ajan että 19.päivä on parempi,kelloa en kyllä katellut
Jotenkin 19. marraskuuta vaan oli parempi, mulla on muutenkin tarkkaa noi numerot,mentiin naimisiin 070707 vaan siksi kun 7 on mun"onnennumero"ja joskus oon jopa herättänyt miehen että kato,kello on James Bond (0:07)
Nämä numerot on minun outous :headwall:
Ja mä tosiaan heti kiinnitin huomion aikaan,jolloin viestin laitoit...Alkuperäinen kirjoittaja =):Mä oon kanssa numero-outo!Alkuperäinen kirjoittaja chromo:HehAlkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Joo on se 19. päivä parempi sillä kaikkien 18. päivä syntyneiden viralliset paperit (sairauskertomukset, päivähoitolomakkeet, koulutodistukset yms.) säilytetään ikuisesti arkistoituina tutkijoiden käytettäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Sille mille syntyikin Illalla oli 18.päivä ja mä hoin koko ajan että 19.päivä on parempi,kelloa en kyllä katellut
Jotenkin 19. marraskuuta vaan oli parempi, mulla on muutenkin tarkkaa noi numerot,mentiin naimisiin 070707 vaan siksi kun 7 on mun"onnennumero"ja joskus oon jopa herättänyt miehen että kato,kello on James Bond (0:07)
Nämä numerot on minun outous :headwall:
Ja kattokaa tän viestin kellonaika esikko syntyi myös rakkaan edesmenneen äitini syntymäpäivänä, mikä oli tuntui todella erikoiselta silloin, äiti oli kuollut 1½ vuotta aiemmin.Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:Esikko klo 20.20 (sopii päivään 02.02. )
Tosikko klo 9.25
Mun kuopus myös 00:01. Itse olen kyllä sitä mieltä, että synttärit 15. eikä 16. päivä.Alkuperäinen kirjoittaja chromo:00:01 ja 02:17