K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä kompostijuttuja siellä muka on ollut?
Vihjailtu lehtijuttuun ja että stooreilla peiteltäisiin jotakin kaksi tai kolme tälläisiä kirjoitteli, toivottavasti saivat edes varoituksen sääntöjen vastaisesta kirjoittelusta, minusta saisi heittää pellolle kokonaan, kun kerran selkeät säännöt on. Mutta taitavat olla pelkän K:n faneja nämäkin ilkeilijät ja sitä porukkaa, jotka eivät shippaa.

vierailija
Mun mielestä myös tää on aivan typerä. Jo välillä oli niitä kivoja Bojan-puheita ystäväpohjalta (on se only boxing no singing -tarina melko hulvaton), mutta ketä tällaisen on tarkoitus huvittaa? Varmaan Kärtsää vituttaa Hymyn vaaleaverikkö-juttu tai sitten on tulossa joku uusi B-S-paljastus kun nyt taas niin tuutataan julki B-K-materiaalia.
Alkaa mennä Bojan-puheilta teho, kun toiminta on noin läpinäkyvää. En kyllä ihan ymmärrä, miksi pitkäaikainen avokki täytyy edelleen yrittää pitää piilossa.

vierailija
Mun mielestä taas biisissä kyllä kipuillaan ja se loppu on tosi surullinen. Noissa stooreisakin kun kysytään Bojanin lempilainia biisistä hän viittaa biisin loppuun (love and happiness ain’t built for people like me). Siinä vaan on itseironinen sävy, mutta huumorin avulla on monesti helpompi käsitellä vaikeita asioita ja puhua niistä.
Samaa mieltä. Rakkaussurua on käsitelty huumorin keinoin.

vierailija
Vihjailtu lehtijuttuun ja että stooreilla peiteltäisiin jotakin kaksi tai kolme tälläisiä kirjoitteli, toivottavasti saivat edes varoituksen sääntöjen vastaisesta kirjoittelusta, minusta saisi heittää pellolle kokonaan, kun kerran selkeät säännöt on. Mutta taitavat olla pelkän K:n faneja nämäkin ilkeilijät ja sitä porukkaa, jotka eivät shippaa.
Miksi olet täällä valittamassa? Mene sinne ja sano sanottavasi. Oot nyt sivukaupalla jankannut täällä, ei tuo mitään tulosta tämä.

vierailija
Mun mielestä taas biisissä kyllä kipuillaan ja se loppu on tosi surullinen. Noissa stooreisakin kun kysytään Bojanin lempilainia biisistä hän viittaa biisin loppuun (love and happiness ain’t built for people like me). Siinä vaan on itseironinen sävy, mutta huumorin avulla on monesti helpompi käsitellä vaikeita asioita ja puhua niistä.
Niin no, jos joku oikeasti ajattelee että se oli suurta rakkautta kun tapasi baarissa jonkun joka lähti siitä nopeasti pois, niin toki tuo on sitten varsin surullinen tarina. Mutta kun se huumori kohdistuu jo ihan siihen, miten sitä humalapäissään kuvittelee löytäneensä ja menettäneensä rakkauden, vaikkei käytännössä ole ehtinyt edes tutustua toiseen ja kuinka luulee ettei ikinä saa kokea rakkautta ihan vaan siksi, kun satunnainen uusi tuttavuus jatkoikin matkaansa. Toki sekin voi olla vaikea asia, että tunteet on aina niin satasella pelissä, mutta ei tässä ehkä sitä kuitenkaan käsitellä.

vierailija
No viimeksi eilen ollut myymässä merchiä Forumissa et ei hän kyllä mitenkään piilossa ole.
Mä oon varmaan tylsä, mutta kun mun mielestä kaikki tää Kn B-hehkutus ym. on tosi epäkunnioittavaa sitä oikeaa kumppania kohtaan. Aivan varmasti heillä on yhteisymmärrys asiasta, sitä en epäile, mutta ulospäin vaan näyttää ikävälle.

Yhteistyössä