G: Mihin edellinen parisuhteesi päättyi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallupisti hyökkää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallupisti hyökkää

Vieras
Elikkäs Galluppia pukkaa:
Mihin edellinen pariuhteesi päättyi ja kuinka kauan erosta on? Oletko selvinnyt erosta hyvin, mitenkäs lapset, jos niitä oli..??

päättyi siihen kun löysin noin 14 vuotiaan tytön meidän sängystä yhtenä sunnuntai aamuna kotiin tullessani. (olimme silloin noin 22 vuotiaita itse).

erosta selviiminen vie vieläkin jonkin verran energiaa vaikka olen ollut jo naimisissa 3 vuotta toisen miehen kanssa. tämä ex väkivaltainen, alistava narsisti joka mm pissi mun päälle ja uhkasi asella ja petti.

erosta nyt 5 vuotta.

ei lapsia (onneksi) siitä suhteesta.

Mies petti siihen loppui ja onneksi ei ollut lapsia emmekä olleet edes avioliitossa.
Hyvin selvisin kun taas opin luottamaan siihen etteivät kaikki miehet ole sikoja.
Sittemmin kyseinen mies on mennyt naimisiin ja eronnut kolme kertaa :) oikean ratkaisun tein.

Edellinen suhde päättyi siihen kun huomasin, ettei meistä vain tule mitään. Tykkäsin miehestä kuin hullu puurosta, mutta turvallista perhe-elämää hän ei olisi kyennyt minulle koskaan tarjoamaan. Kipeää teki mutta en kadu. Ei ollut helppoa, mutta onko se sitä ikinä? Ei yhteisiä lapsia, erosta aikaa 2 vuotta.

Nyt elän unelmieni miehen kanssa, erittäin onnellisesti :heart:

päättyi n.6v sitten ja exän käyttämän henkisen ja fyysisen väkivallan takia.

mitään toipumisaikaa mulla ei ollut, olin vain iki-onnellinen siitä, että pääsin siitä äijästä eroon. likka ei tapausta muistakkaan enää (oli erotessa 1½v) ja hyvä niin, sillä exän isyys kumottiin oikeudessa.

Edellinen avoliitto loppui kun löysin nykyisen aviomieheni :). Suhde oli ollu kuollut jo pitkään. Onnellinen olen että pääsin siitä k***päästä eroon!Suhteeseen liitty aikamoista mitätöintiä, haukkumista jne...henkistä nöyryyttämistä.Onneksi ei lapsia siihen suhteeseen syntynyt. Aikaa on erosta jo 9v, joten se siitä...

Edellinen suhde (joka kyllä lähinnä oli kesäromanssi) päättyi, kun arki tuli vastaan. Ystäviä oltiin ennen tuota ja kavereita ollaan edelleen. Ei oikeastaan herättänyt mitään tunteita tuo "ero" koska tiesin koko jutun ajan, että ei siitä mitään vakavampaa tule, vaikka mies koittikin vakuutella muuta.. Hauskaa meillä kyllä oli! B)

Ei ollut lapsia kummallakaan, tuohon aikaan oli molemmilla menossa oikein vauhdikas sinkkukausi!

Siihen, että se poika (oltiin silloin 18-vuotiaita) ei halunnut sitoutua (vielä ) Vaan kokea muutakin, (luin sen, muitakin) Ja koska se ei edes saanut kakistettua sitä loppua (eli että haluaa eroon minusta) paiskoin sormuksen päin seinää, kävelin kaupungille ja kaappasin ekan sopivan miesehdokkaan ja nain sen kanssa ratapuistossa.

Kertaheitolla heipat siis, ei tarvinnut enää miettiä, jos sittenkin. :xmas:

Lapsia siitä liitosta? Luojan kiitos, ei.

Vajaa 6 vuotta sitten loppui.. Exä kertoi, että hällä kondylooma. Noh.. tottahan minä sitä ihmettelemään.. että ei sitä aiemmin ole ollu.. eikä varsinkaan mulla.. Pettämässähän se oli käyny.. ja toi tuliaisia reissultansa.. tai yritti.. En onneksi koskaan saanu tartuntaa. Mut jokatapauksessa se juttu oli siinä.. Ja siis pettämisen takia kylläkin.
Tämä nykynen auhde alkoikin sit melkiin heti tuon jälkeen <3

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

mitään toipumisaikaa mulla ei ollut, olin vain iki-onnellinen siitä, että pääsin siitä äijästä eroon. likka ei tapausta muistakkaan enää (oli erotessa 1½v) ja hyvä niin, sillä exän isyys kumottiin oikeudessa.

Mitä tarkoittaa isyyden kumoaminen? Eikö mies ollutkaan biologinen isä? Mikäli menee liian henkilökohaiseksi, niin elä vastaa.

Kysyn tätä koska en ole koskaan vastaavasta kuullutkaan, paisti ystäväni kohdalla, jossa isyys oltiin tunnustettu, mutta eron yhetydessä tekivät isyystestin ja todettiin, ettei mies ollutkaan lapsen bio-isä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
päättyi siihen kun löysin noin 14 vuotiaan tytön meidän sängystä yhtenä sunnuntai aamuna kotiin tullessani. (olimme silloin noin 22 vuotiaita itse).

erosta selviiminen vie vieläkin jonkin verran energiaa vaikka olen ollut jo naimisissa 3 vuotta toisen miehen kanssa. tämä ex väkivaltainen, alistava narsisti joka mm pissi mun päälle ja uhkasi asella ja petti.

erosta nyt 5 vuotta.

ei lapsia (onneksi) siitä suhteesta.

hui, onneks pääsit tollasesta hullusta eroon!! varmasti vie aikaa toipua kaikesta tollasesta. toivottavasti sun nykyinen mies on kaikkea muuta kuin toi ex.

noin 9 vuotta sitten ja mun sekoiluihin.. olin jotenkin ihan pihalla kaikesta ja poika oli mua noin 5 vuotta nuorempi(sillon sillä oli jotain merkitystä..kun olimme niin paljon nuorempia) ja vielä ihan kakara..onneksi ei keritty lapsia tekee..
meni muutama vuosi eron jälkeen että olin taas omillani ja en ole nähnyt häntä sen eron jälkeen kuin muutaman kerran kadun toisella puolella. nyt vaan olis kiva tietää mitä sille kuuluu..
itse naimisissa nyt ja lapsia..että vanha suola ei janota enää..(todellakaan)

Loppu siihen että.... en muista :) On niin kauan jo tapahtu tossa 90-luvun alkupuolella ja aika tavalla taisi olla merkityksetön juttu.

Edellinen joka kirpasi ja jonka vielä muistan loppu niin et mies petti minua ja erottiin muka muista syistä hänen alotteestaan. Siinä sit roikotti mua mukana ja aina muisti käydä puuttumas asiaan jos osotin kiinnostusta muihin miehiin, muuten sain olla aika rauhassa.

Sitten selvis ajan kanssa että oli tosiaa jo seurustellessa ollu tämän toisen kanssa ja alkovat sitten lopulta olemaan yhdessä. Otti todella koville silloin kun vedätti minua koko ajan sivussa sanoi esim että tietää pian katuvansa ja varmaan tulee anomaan takasi ja että ei kukaan muu ole kohdellu häntä yhtä hyvin jne muuta paskaa..... Minun osalta homma loppu ku seinään ku selvis tän toisen muijan olemassa olo.

Voin kyllä sanoa rehellisesti et ei kaduta pätkääkään! Silloin välitin paljon, vaan kun silmät aukes tajusin miten huonosti mies minua oli kohdellu koko ajan. Olen sen nähnyt tässä vähän aikaa sitten ja voin kyllä sanoa et ei senkään puolesta harmita, et olipahan ukkoutunu ja ikääntyny pahasti tunsin vahingon iloa, on tainu se muija jonka kanssa lähti (ja ovat edelleen) viedä mehut miehestä :)

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Mitä tarkoittaa isyyden kumoaminen? Eikö mies ollutkaan biologinen isä? Mikäli menee liian henkilökohaiseksi, niin elä vastaa.

Kysyn tätä koska en ole koskaan vastaavasta kuullutkaan, paisti ystäväni kohdalla, jossa isyys oltiin tunnustettu, mutta eron yhetydessä tekivät isyystestin ja todettiin, ettei mies ollutkaan lapsen bio-isä.

oli biologinen. mutta miehen väkivallan takia, en halunnnut lasta antaa jokatoiseksi viikonlopuksi hänelle hoitoon.
exä mm. kävi mun päälle leipäveitsen kanssa,heittlei pitkin seiniä raskausaikana + synnytyksen jälkeen jne.
onneksi mulla oli todistajia (jopa exän veli!) jotka olivat sitä mieltä minun kanssa, että ei lasta tuommoiselle.

muoks. siis oikeudessa kumottiin isyys niin, ettei esikoisellani ole papereissa isää merkittynä nyt.

Edellinen parisuhde päättyi vuonna 1996. Ihan yhteistuumin tultiin siihen tulokseen, ettei oo oikein yhteistä säveltä, siis seurustelumielessä, vaikka muuten oli ihan mukavaa yhdessä. Molemmat vaan halus tulevaisuudelta niin eri juttuja. Sovussa erottiin, ja ystäviäkin piti olla, mutta ystävyys hiipui kuin itsestään viimeistään silloin, kun tapasin nykyisen mieheni vuonna 1997. Hän ei suvainnut yhteydenpitoa exään, samoin kuin en minäkään että hän olisi ollut väleissä exänsä kanssa. Enkä kyllä kaipaamaan exää jäänyt.

oli biologinen. mutta miehen väkivallan takia, en halunnnut lasta antaa jokatoiseksi viikonlopuksi hänelle hoitoon.
exä mm. kävi mun päälle leipäveitsen kanssa,heittlei pitkin seiniä raskausaikana + synnytyksen jälkeen jne.
onneksi mulla oli todistajia (jopa exän veli!) jotka olivat sitä mieltä minun kanssa, että ei lasta tuommoiselle.

muoks. siis oikeudessa kumottiin isyys niin, ettei esikoisellani ole papereissa isää merkittynä nyt.

huh. onneksi kävi nuin että käräjäoikeudessa ajateltiin lapsen parasta kerrankin! :hug:

En mie muista montako vuotta siitä on.. mutta siis viimesin? Öö, loppus siihen että aloin tuntea sitä paremmin ja se oli etova ja vika niitti oli se et se yritti vierittää mun niskoille vastuun sen paljastuneen kamankäytön lopettamisesta. Sellanen merkityksetön hengailu, ei vakavaa eikä todellakaan lapsia, ei tarttenu toipua, tosin se ei oo vieläkään vissiin toipunu :D

Ok...en ollut tietoinen, että noinkin voidaan tehdä, mutta aina sitä viisastuu :)

Ehkä tosiaan paras näin, lasta ajatellen!

Ok...en ollut tietoinen, että noinkin voidaan tehdä, mutta aina sitä viisastuu :)

Ehkä tosiaan paras näin, lasta ajatellen!

en minäkään tiennyt, ennen omaa tapaustani :D

mutta asiaa helpotti kovasti se, että exän kanssa ei oltu riidoissa ja asia sovittiin jo siviilissäkin, että näin tehään. asialle tavallaan haettiin sinetti oikeudesta.

tää exä niin tuulella käypä, että mulla ja lapsella oli onnea hurjasti matkassa :whistle:

Yhteistyössä