G: melkein sukua julkkikselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama said harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama said harmaana

Vieras
Kenelle julkkikselle olet melkein sukua?

Itselläni yläasteen rinnakkaisluokalla oli Nopsajalka-niminen artisti. Veljeni luokalla oli lukiossa taikuri ja nykyinen extreme-heppu Iiro Seppänen sekä Notkean rotan Meno-Anu, myös näyttelijä Maria Järvenhelmi. Wuhuu!!! :D

"melkein sukua" on hyvin laaja käsite. Kyseessä voi olla yhtä hyvin taaperoajan hiekkalaatikkokaveri, kuin oikea ystävä tai tuttava.
Kumminkaiman sedät ja tädit vaan pinoon :D

Tommi Läntisen äiti asui samassa talossa, kun mä (äidin ja isän kanssa) olin aivan pieni, alle 4 vuotias. Sitten muutettiin pois. Mikko Koivu ollut samalla yläasteella mun kanssa, samalla luokalla kuin pikkuveljeni.
Tässä nämä "melkein sukua julkkikselle".

Terv. Olen oikeastikin sukua julkkiksille, mutta ei siitä enempää ;)

Robin on mun lapsen rinnakkaisluokalla :D
Mun mies oli eilen Lola Wallinkosken kanssa pukukopissa.
Jutta (mikä lie Gustavsberg vai mikä senon nykyään?) on yrittänyt hommata samaiselle miehelle potkut.

Jukka Rautakorpi on asunut meidän naapurissa. Kyseessä siis Tapparan päävalmentaja.

Joidenkin nuorien tunteman McManen entinen tyttöystävä on ollut kanssani samalla luokalla. Lyhyempi jätkä kuin minä.

Yksi kaverini seurustelee erään entisen salkkarinäyttelijä-Oonan kanssa.

Suoraan alenevassa polvessa olen sukua Martti Lutterille. Sisko oli Tiina Lymin kaa samalla luokalla tai jtn. Mies on ollut lapsena Negativen Jonnen ja joidenkin muiden bändin jäsenten kaveri. Miehen veli tekee töitä monien suomalaisten bändien kanssa, eniten popedan. Oon kerran nähny Paten ku ulkoilutan koiraa. Oon juhlinu uutta vuotta joskus bb-anniinan kanssa samoissa bileissä.

Olin wallu valpion siskon kaveri teini-ikäisenä, elastinen yritti vuosia sitten pokailla mun silloista bestistä baarissa useempanakin kertana, mikko alatalo ja mikko kivinen ovat käyneet asiakkainani, ja itse elän avoliitossa toisen novitan "pipopojan" kanssa. :D :D

Yhteistyössä