M
miten on?
Vieras
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että mitenkäs asia yleisesti on. Maksaako vanhemmat ajokortin ja auton, kun lapsi täyttää 18v?
Minä sain kummatkin. Ehtona tosin oli, että ajokortin tuli olla kuorma-autokortti ja auto oli monta vuotta vanha iso peltihirviö, sillä isäni sanoin: "paljon peltiä ympärillä on paras turvatakuu". Kyllä mua hävetti ajaa sillä, kiittämätön pentu kun olin...
Tuttavapiirissä on lähes poikkeus ollut mikäli vanhemmat eivät korttia maksaneet. Auton ostossa toiset avittivat ja toiset taas eivät.
Minä sain kummatkin. Ehtona tosin oli, että ajokortin tuli olla kuorma-autokortti ja auto oli monta vuotta vanha iso peltihirviö, sillä isäni sanoin: "paljon peltiä ympärillä on paras turvatakuu". Kyllä mua hävetti ajaa sillä, kiittämätön pentu kun olin...
Tuttavapiirissä on lähes poikkeus ollut mikäli vanhemmat eivät korttia maksaneet. Auton ostossa toiset avittivat ja toiset taas eivät.