Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Maksoivat kummatkin. Mun eka auto oli Ford Escort![]()
hahaa! just näin mullakin! mun escort oli vielä punanen :heart:
me asuttiin pienellä paikkakunnalla joka ei ollut kuullut julkisesta liikenteestä mitään. Itse kävin lukioo ja eipä ollu rahaa ja matkat oli pitkät. Joululahjaksi sain auton ja ajokortin 5.1.2000