V
vieras
Vieras
En ole löytänyt enää mistään kivan näköistä takkia ekaluokkalaiselle ja löysin Pikkuväestä legon takin tuolla hinnalla..on sillä hintaa siltikin, vaikka on alennuksella. Ostaisitko tuolla hinnalla? Tiedän että tää on turha aloitus mutta kysyn siltikin...