G. Maksaisitko Legon toppatakista 60 e? (norm. hinta 90e)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ole löytänyt enää mistään kivan näköistä takkia ekaluokkalaiselle ja löysin Pikkuväestä legon takin tuolla hinnalla..on sillä hintaa siltikin, vaikka on alennuksella. Ostaisitko tuolla hinnalla? Tiedän että tää on turha aloitus mutta kysyn siltikin...
 
Joo en todellakaan. Ostin loppuunmyynnistä pojalle talvipuvun ja se makso yhteensä housut ja takki yhteensä 20 euroa. Ehkä voisin maksaa just ja just 20 euroa pelkästä takista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo en todellakaan. Ostin loppuunmyynnistä pojalle talvipuvun ja se makso yhteensä housut ja takki yhteensä 20 euroa. Ehkä voisin maksaa just ja just 20 euroa pelkästä takista.

mistään ei enää löydä! oon kierrellyt kaikki mahdolliset edulliset kaupat!
 
Maksaisin, jos erityisesti tykkäisin ko. takista. =)
Meinasin ostaa Ticketin takin mutta ei löytynyt enään kokoja. :/
NYt sellaista yritän etsiä vaikka epätoivoiselta näyttää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo en todellakaan. Ostin loppuunmyynnistä pojalle talvipuvun ja se makso yhteensä housut ja takki yhteensä 20 euroa. Ehkä voisin maksaa just ja just 20 euroa pelkästä takista.

mistään ei enää löydä! oon kierrellyt kaikki mahdolliset edulliset kaupat!

Netistä? Vai täytyykö olla joku merkkivaate?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo en todellakaan. Ostin loppuunmyynnistä pojalle talvipuvun ja se makso yhteensä housut ja takki yhteensä 20 euroa. Ehkä voisin maksaa just ja just 20 euroa pelkästä takista.

mistään ei enää löydä! oon kierrellyt kaikki mahdolliset edulliset kaupat!

Netistä? Vai täytyykö olla joku merkkivaate?

Ei tarvitse olla merkkivaate. Oon katsastanut nettikauppoja (Anttila, HM, Kuperkeikka, Sisukas, Keltainen Kettu jne) mutta ei tosiaan löydy mistään 128cm takkia. Olis tietty ihan kiva, että takki miellyttää ulkoisesti...
 

Yhteistyössä