vieras
En tiedä miehestäni, mutta itselleni ei sopisi todellakaan. En voisi kuvitellakaan jääväni miehen elätettäväksi loppuiäkseni.
ai, onko sullakin ulkomaalainen, tuli vaan mieleen...Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Miehelle varmaan sopisi, mutta mulle ehkä ei.
On, mutta en mä tiedä liittyykö se tähän mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja minä:ai, onko sullakin ulkomaalainen, tuli vaan mieleen...Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Miehelle varmaan sopisi, mutta mulle ehkä ei.
ok, kyllä minuakin tuo mies tukisi jos esim opiskeleen lähtisin mutta ei sitä haittaisi jos kotiin jäisin. Tällä hetkellä kyllä olen kotona. Katsotaan nyt.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:On, mutta en mä tiedä liittyykö se tähän mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja minä:ai, onko sullakin ulkomaalainen, tuli vaan mieleen...Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Miehelle varmaan sopisi, mutta mulle ehkä ei.
Kovasti mies on mua kannustanut opiskeluhaaveiden ja muutaman työpaikan hakemisen suhteen, eli ei sitä tunnu haittaavan sekään, että mä en jää kotiin loppuelämäkseni.
tämähän on kuin meiltä!Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:Tiedän, että ei sopisi.
Syy tähän on taloudellinen ja tasa-arvollinen. Mies tahtoo, että minäkin teen osuuteni perheemme elättämisestä, siinä missä hänkin...
Mies on kokenut taloudellisesti ja henkisesti rankoiksi ne ajat kun olen ollut kotihoidontuen varassa kotosalla.
No ei sille sopisi, että lopun ikääni olisin kotona, mutta nyt olen ollut 3½v ja oon vielä jonkin aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli miehesi elättäisi sinut ja muut perheenjäsenenne?
Sinä hoitaisit kodin ja lapset?
Meilläkin näin.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Jos se tienaisi tosi paljon, saisin kuulemma jäädä pysyvästi kotirouvaksi
Tosin, perustaisin kyllä siinä sivussa jonkun oman firman, en minä kestäisi olla päiväkausia kotona kun lapset olisi koulussa