G:Luetteko pytyllä istuessanne?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
huussissa lukija myöskin
Meillä kans kumpikin vanhemmista lukee veskissä. Ja tosiaan jos ei muuta lukemista satu olemaan niin sit luetaan pullojen ja purnukoiden etiketit. Joskus kyllä meinaa keretä mennä p...ska housuun kun pitää ehtiä sopivaa lukemista ennenkuin voi mennä vessaan. :D
 
Lukutoukka
Kyllä mulla on joskus kirja mukana vessassa. Aika menee huomaamatta siinä istuessa... mun ennätys on tunnin lukuhetki vessassa, en meinannut uskoa silmiäni kun tajusin kellosta asian! :D
 
Vieras

Tätä hommaa en tajua! Miksi vessaan pitää viedä mukanaan lehti jota lukea siel?? Muut saa sit turhaan odottaa oven takana ku yks jumittaa vessassa..daah! Paljon nopeemmin sielt hajusta selvii poiskin jos ei oo mitään lehtiä tms. ylim. krääsää mukana..
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tätä hommaa en tajua! Miksi vessaan pitää viedä mukanaan lehti jota lukea siel?? Muut saa sit turhaan odottaa oven takana ku yks jumittaa vessassa..daah! Paljon nopeemmin sielt hajusta selvii poiskin jos ei oo mitään lehtiä tms. ylim. krääsää mukana..
meil onki monta vessaa.

vessa on oikeasti ainoa paikka, missä mä saan lukea rauhassa päiväsaikaan, niinpä käytän senkin ajan tehokkaasti hyödyksi. jos ei satu olemaan kirjaa tai lehteä käden ulottuvilla niin nappaan vaikka uusimman mainoskuvaston mukaani ja teen "pyttyostoksia" (siis niinkun ikkunashoppailua, mutta pytyllä ). ja aamuisin myös kahvikuppi seuraa mukana jos sattuu olemaan kesken.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huussissa lukija myöskin:
...
Joskus kyllä meinaa keretä mennä p...ska housuun kun pitää ehtiä sopivaa lukemista ennenkuin voi mennä vessaan. :D
Meillä kans mies säntäilee ympäri kämppää lukemista ettimässä! Ite en siinä vaiheessa enää ota lukemista, jos kerta on tiedossa että toimitus on nopea. Pitempään visiittiin varautuessa otan lukemiset mukaan minäkin =)

 

Yhteistyössä