Jumahtaminen on tuttua juu. Joskus sitä vain alkaa ahmimaan niitä. Eikä meinaa tulla loppua lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Mä kanssa aina selailen lukijoideni lukemia blogeja ja sitä kautta jumahdan koneelle joskus liiankin kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja Ulpu:Blogilistaa minäkin seurailen ja sieltä aina kaivan jotain. Sitten liikun lukijoiden lukemissa blogeissa
Jokaisella suurella blogistilla ja pienimilläkin taitaa olla noita arvostelijoita. Itse olen jo pienen blogini kanssa pitänyt kommentit omassa hallinnassani, joskaan törkeyksiä ei tuolla lukijamäärällä sateleAlkuperäinen kirjoittaja ulpu:Jumahtaminen on tuttua juu. Joskus sitä vain alkaa ahmimaan niitä. Eikä meinaa tulla loppua lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Mä kanssa aina selailen lukijoideni lukemia blogeja ja sitä kautta jumahdan koneelle joskus liiankin kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja Ulpu:Blogilistaa minäkin seurailen ja sieltä aina kaivan jotain. Sitten liikun lukijoiden lukemissa blogeissa
Tänne en kyllä kehtaa linkkejä pistää niistä. On tunne, että teen väärin. Jos täältä menee sitten perskärpäsiä haukkumaan ja niitä aletaan täällä palstalla revitellä. :/
Tuo ilmiö on tosi inhottava. Mulla ei ole vielä kokemuksia mistään arvotelijoista toistaiseksi. Mutta olen monesti nähnyt muualla ja ei se ole kivaaAlkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Jokaisella suurella blogistilla ja pienimilläkin taitaa olla noita arvostelijoita. Itse olen jo pienen blogini kanssa pitänyt kommentit omassa hallinnassani, joskaan törkeyksiä ei tuolla lukijamäärällä sateleAlkuperäinen kirjoittaja ulpu:Jumahtaminen on tuttua juu. Joskus sitä vain alkaa ahmimaan niitä. Eikä meinaa tulla loppua lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Mä kanssa aina selailen lukijoideni lukemia blogeja ja sitä kautta jumahdan koneelle joskus liiankin kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja Ulpu:Blogilistaa minäkin seurailen ja sieltä aina kaivan jotain. Sitten liikun lukijoiden lukemissa blogeissa
Tänne en kyllä kehtaa linkkejä pistää niistä. On tunne, että teen väärin. Jos täältä menee sitten perskärpäsiä haukkumaan ja niitä aletaan täällä palstalla revitellä. :/
Mutta kaiken kaikkiaan oon sitä mieltä et jos asettaa elämänsä toisten näkyville ja vielä sanoo oman mielipiteensä niin pitää kestää muiden. Käytöstapoja saa toki olla tuossakin arvostelussa