mä eksyin kerran tommoseen taksi blogiin se oli kyllä hauska!Alkuperäinen kirjoittaja LeenuLii:luen askartelu- (etenkin kortti-) sekä äitiblogeja. Lisäksi taksi- sairaankuljetus- ja hälytyskeskusblogit on hauskoja. Yleensä eksyn johonkin blogiin blogilistan kautta.
Sinun blogi on minun suosikeissaAlkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:luen lähinnä ompelu/käsityöblogeja sekä siinä sivussa lupiinia ja sitä stand uo koomikko lotta ???? en muista sukunimeä niin sen blogia...
oho, kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:Sinun blogi on minun suosikeissaAlkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:luen lähinnä ompelu/käsityöblogeja sekä siinä sivussa lupiinia ja sitä stand uo koomikko lotta ???? en muista sukunimeä niin sen blogia...
Luen raksablogeja, lastenvaateblogeja ja leivontaan liittyviä blogeja. Sitten sellainen kuin More to love on tosi hyvä
Mä kanssa aina selailen lukijoideni lukemia blogeja ja sitä kautta jumahdan koneelle joskus liiankin kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja Ulpu:Blogilistaa minäkin seurailen ja sieltä aina kaivan jotain. Sitten liikun lukijoiden lukemissa blogeissa