G: Lempivärkkisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MolliMelooni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. Abductor (huomasin eilen rumputtaneeni kyseisessä laitteessa varmaan sata toistoa ihan hupina... :D). Inhokkina kaikki taljat tai muut kidutusvälineen näköiset.

2. Rakastan kaikkia tummaäänisiä soittimia: sello, saksofoni, kontrabasso, patarumpu... Inhoan kaikkia vinkuvia: lähes kaikki huilut, kitara, piano, triangeli yms

3. Sähköpistosaha. Jakoavain.

No, kuntosalilaitteista en pidä lainkaan. :$ Mutta käytän hulavannetta, se on kiva.

Lempparisoittimia on tietysti kaikenlaiset primitiivirummut. Mulla on kyllä vaan djembejä, mutta haluaisin oikein kovasti semmosen ison ukkosrummun. Järkkyjä soittimia on mun mielestä semmoset lautaset joita hakataan yhteen, enkä hirveesti tykkää mistään torvien toitotuksista.

Lempityökaluja on Rosellin puukot. Inhokkityökalu voisi olla joku iso ja meluava laite, jolla saattaa satuttaa itsensä. hmm. Sirkkeli ehkä, sen ja sähellyksen takia papalta puuttui useinta sormia.

hauska otsikko :D

1. tykkään jalkaprässeistä, koska mulla on eniten voimaa jaloissa B) inhokki on ehkä vatsalihaslaite, tykkään kyl muuten tehä vatsoja.

2. rumpu. inhokkina kaikki ujeltavat soittimet :x

3. saumausvehkeet. piikkauskoneet on aika karmeita ku pitää niin kovaa ääntä ja on tosi rankkaa hommaa.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
1. Mikä on lempikuntosalilaitteesi/-liikkeesi? Entä inhokki?

2. Mikä on mieluisin musiikki-instrumentti? Entä mistä et pidä lainkaan?

3. Mikä on lempparityökalusi? Mikä ei?

1. Sellanen elliptinen stepperi tai mikä ihme lienee sen nimi, en ole koskaan kysynyt.

2. Pidän kaikista, mutta puhallinsoittimet hieman vieraampia.

3. Ristipääruuvimeisselini voivat todistaa, että he ovat olleet kovassa käytössä. Kaikista päät kuluneet. Meikä niin tykkää kasata huonekaluja. En tykkää sellasista naisellisista söpöilytyökaluista. Mulle joku antoi sellasen setin ja sillä ei tee mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:

1. Soutulaite on mieluisin (löytyykö niitä edes mistään) , inhokki: jalkakyykkylaite
2. Haitari tai syntetisaattori, en pidä munniharpusta (kun en osaa sitä soittaa)
3. Lattapäinen meisseli, sellainen isokokoinen (käytän työssäni sitä tooosi paljon) tai popniittipihdit, en pidä rälläkästä.

Crosstrainer on lempi. Inhokki jalkaprässi.

Piano, jos osaisin soittaa niin soittaisin. Inhoan haitarimusiikkia eli hanuri on yöks.

Cnc-sorvi on lemppari. Ja akkuporakone on kätevä moneen onkelmaan. Inhokki on viila, liikaa viilattu koulussa (ei kuitenkaan linssiin)

- Kuntoutuksessa ihastuin Flexi Bariin.. Se on hauska vehje! ;) :D Selkä- ja vatsalihaspenkit on kauheita, koska selkä sattuu aivan vietävästi niissä, eli ne teen ilman laitteita.

- Hmmm... Äkkiseltään varmaan lemppari on piano ja inhokki on ehdottomasti säkkipilli! :x :D Onneksi sitä harvemmin kuulee, mutta se on jotakin niin kauheaa, mitä en halua milloinkaan kuulla.

- Eniten tarvitaan ristipää-ruuvaria, mutta jos joudun ottamaan tunkin takaluukusta, mulla nousee karvat pystyyn...

Yhteistyössä