Minulla Barbababa, Tao Tao, Tohtori Sykerö, Maija Mehiläinen =)
Mahtaakohan tulla koskaan uusintana..*huokailee*
Mahtaakohan tulla koskaan uusintana..*huokailee*
No on se nyt perhana etten saa käyttää viesteissäni sulkuja ilman että tuo tyyppi tulee aina väliin ilkkumaan!Alkuperäinen kirjoittaja RiikkaTii:Mission Impossible (ala-asteiässä)
Toi Kapteeni Planeetta oli huippu! Sitä en oo muistanutkaan.. Disneyn sarjoista tykkäsin Pilipalipiloteista. Ja sitten viikonloppuaamuisin tuli suomeksi kerrottu ulkomainen ohjelma, missä ihmiset näytteli vanhoja satuja. Oisko nimi ollut Satukirjan aarteita tms. Alkutunnarissa oli kitaraa soittava mies ja kettu.Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Tarinatuokio, TaoTao, Peukaloisen Retket, Maija Mehiläinen, Jaki ja Nuka, Tohtori Sykerö, Kapteeni Planeetta...
Samat ja sit Pieni talo preerialla, ruusunaika (nauhotin kaikki jaksot ja nyt harmittaa kun ne oon hävittäny)Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:Maija Mehiläinen, Peukaloisen retket, Tao Tao, Tohtori Sykerö ja Nalle luppakorva. =)
Voi että, kiva kun muistutit. Jaki ja Nuka oli aivan ehdoton ykkönen.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:Minun suosikkeja lapsena oli Maija Mehiläinen, Tao tao, Olipa kerran...-sarjat, jaki (nimesin nalleni sen mukaan) ja nuka, muumit, pieni talo preerialla, Peukaloinen ja Alfred J. Kwak