G: Leffa jonka katsoit viimeksi? Oliko hyvä?

• Viestiketjun aloittaja muuvii
  • Ensimmäinen viesti
"noh"
[QUOTE="noh";22277583]Leffateatterissa käytiin muutama viikko siten katsomassa Twilight Eclipse (en ollu aiemmin nähny) ja kotona viimesin oli toi vkloppuna tullut P.S. Rakastan sinua.[/QUOTE]

Ihan ok olivat. Ei mut hei, viimesin kotona kattomani taiskin olla muksujen kanssa katotut Yö museossa 1 ja 2. Ne on ihan hauskoja, lapset rakastavat niitä.

[QUOTE="Kis-Kisu";22277443]Leffassa käytiin kattomassa, oikeesti aikuiset. Perussettiä takuuvarmaa nauramista ja ennalta arvattava loppu, mutta katsottava.

Kotona katteltiin, just Rööperi. Normaali suomi-leffa hiukan mua jo häiritsee, kun täällä on niin vähän näyttelijöitä, et ne samat naamat pyörii leffasta toiseen.[/QUOTE]

Mua häiritse leffan lopussa se et Frantzén oli saatu näyttämään niin paljon faijaltani, loppu kummankaan osalta ei ollut kovin mairitteleva.

"vieras"
[QUOTE="noh";22277610]Ihan ok olivat. Ei mut hei, viimesin kotona kattomani taiskin olla muksujen kanssa katotut Yö museossa 1 ja 2. Ne on ihan hauskoja, lapset rakastavat niitä.[/QUOTE]

Minkä ikäiset lapset? Ku tykkäisin katsoa kanssa lasten kanssa, mut mun omat vasta 6- ja 8-v.

Yhteistyössä