G: lasten nimien alkukirjaimet

Siis ikäjärjestyksessä tai jos tulee jotain hassua niin voi laittaa erijärjestyksessä, siis jos niistä muodostuu sana. Ja vaan pelkät alkukirjaimet jokaisen kutsumanimestä. Meillä on ESA ihan ikäjärjestyksessä. On tullu yks korttiki postissa mun nimi + ESA =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:26 JuiceFani kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:25 Ellida kirjoitti:
PHHAAAP tuo on järjestys. Mitähän nyt noista sais? HAPAHAP tai PAHAPAH :D
teiltä puuttuu siis vielä yks a niin on pahapaha =)
Niin muuten oli suunnitelmissakin että jos saamme vielä tytön niin hänen nimi ois ollu Alisa, mutta lapsiluku jäi tähän seitsemään.

Ei meilläkään oo mitään suunnitelmia ollu nimien kanssa, laitettu on sellainen mistä on pidetty, ei oo suunniteltu että mitä niistä sais yhdistettynä. ;) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:25 JuiceFani kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:22 Malviina kirjoitti:
Ei kyllä järjestyksessä, mutta AVIO, AIVO, OIVA jne...
tehtää viel yks ja sen nimi T:llä niin voitte laittaa sit +aivot :) Ja mä en ole nimenny lapsia tän takii vaan ihan sattumalta on tullu.
Juu ei oo meilläkään tuon takia lapsia nimetty, seuraava lapsi kyllä alkaisi varmaan N tai E
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:31 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:25 JuiceFani kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 09:22 Malviina kirjoitti:
Ei kyllä järjestyksessä, mutta AVIO, AIVO, OIVA jne...
tehtää viel yks ja sen nimi T:llä niin voitte laittaa sit +aivot :) Ja mä en ole nimenny lapsia tän takii vaan ihan sattumalta on tullu.
Juu ei oo meilläkään tuon takia lapsia nimetty, seuraava lapsi kyllä alkaisi varmaan N tai E
Mulle jos tulis viel yks tyttö niin se tod näk alkais L:llä niin sit olis Elsa ja sit jos tulis kortteja mä ja Elsa niin heh... postinkantaja luulis lepsoksi nyt se aattelee että mul on mies... No tiiän ettei postinkantajat mitää tollasia aattele todellakaa... mut kunhan tässä satuilen =)
 

Yhteistyössä