G: Lapsi oli (ikä) kun lähdit ensimmäistä kertaa viihteelle synnytyksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Esikoinen oli 1v2kk (mutta ei voi sanoa että olin kunnolla viihteellä kun odotin toista enkä ottanut mitään (hauskaa oli silti,) oltiin laivalla.
Toinen oli 1v4kk
Kuopus nyt 1v2kk enkä ole vielä ollut enkä näillä näkymin mene pitkiin aikoihin.
 
tytönjapojanmamma
Esikoiseni oli kaksikuinen kun olin 24 risteilyllä...En voi ymmärtää silloista itseäni, täytyy sanoa. No tyttö on nyt 5 ja juuri en ole sitten viihteellä ollutkaa, Mutta silloin lähdin kyllä enemmän nukkumaan väsymystä pois laivalle miehen kanssa, mutta silti, en kyllä enää lähtis. Siis 2kk vauva..
 
vieras
noin 2kk kun en uskaltanut miestä yksin päästää ajamaan 250km. Jätimme lapset hoitoon ja mies kävi siellä missä piti ja minä join kuopuksen kummin kanssa keskikaljaa pasilan asemalla. Sitten ajoimme kotiin 250 km ja aamulla haimme lapset kotiin.
 
tytönjapojanmamma
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:
Esikoiseni oli kaksikuinen kun olin 24 risteilyllä...En voi ymmärtää silloista itseäni, täytyy sanoa. No tyttö on nyt 5 ja juuri en ole sitten viihteellä ollutkaa, Mutta silloin lähdin kyllä enemmän nukkumaan väsymystä pois laivalle miehen kanssa, mutta silti, en kyllä enää lähtis. Siis 2kk vauva..

Täytyy korjata, ettei tule väärä kuva, kyllä silloin tällöin lähdetään miehen kanssa kahdestaan "irtiotolle", mutten varsinaisesti käy bilettämässä.
 
hmm...
oiskos ollu jtn.2,5vko mut isi hoiti kotona kun kävin viihteellä mut en kauaa pystyny olee(n2h) kun tuli huono-olo ja ikävä vaavia huono-olo siit kun en pystynykkään olemaan pikkusestani erossa
 

Yhteistyössä