G; Lapsen sukupuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kätilö unohti sanoa, että kumpi tuli. Minä vaan sanoin kun vauvan sain mahan päälle, että onpa pieni tyttö, niin kätilö tähän että ei se nyt mikään pieni ole! Ja neiti oli 52 cm ja 3520g.

Ja minulle sanoi lääkäri, joka kirjoitti mulle sektiopäätöksen, näin kauniisti: Sukupuoli selviää sitten leikkaussalissa! Oli tosi vihainen kun joutu mulle sektion kirjoittamaan. Muistan ikäni nämä sanat, ja sen kuinka vihaisesti se sanoi tuon.

Esikoisen kohdalla lääkäri näytti kiveksiä ja kysyi "tiedätkö mitä tuossa on?" Minä siihen että pää? :D :laugh: Siis oikeasti näytti hyvin samanlaiselta, kuin mitä olin aiemmin ultrassa nähnyt ja tosiaan esikoinen kyseessä... Nykyään tunnistaisin paaaaljon paremmin. Noh, lääkäri siihen että "ei kun tää on se toinen pää..." Ja sitte valkeni. :ashamed: Mutta pojalla oli kyllä isot kivekset syntyessään. |O

Toisen kohdalla ultrattiin ja pyysin että kertoisi sukupuolen. Nuori mieslääkäri oli silloin. Ja vetosin siihen, että tiedän, ettei täysin varmaa ole jne. No, häpyhuulethan siellä näkyi ja ko. lääkäri kysyi multa, että kummalta näyttää mun mielestä. Vastasin että tytöltä ja tyttöhän se. :)

Kaksosia odottaessa oli eri juttu, oli tärkeämpää tietää sukupuolet, en enää muista minkä takia, mutta liittynee identtisyyteen? Ja sain ensin tietää, että kumpikin ovat aika varmasti tyttöjä. Myöhemmissä ultrissa (kymmenisen ultraa oli) toinen pysyi varmana tyttönä ja toinen ei halunnut enää paljastaa paikkojaan. Sektiossa sitten poika syntyi ensin ja se tyttö sen jälkeen. :heart:

Mun siskon kaveri sanoi mulle kerran ku esikoista odotin (nuori jätkä se kaveri) et "sä saat pojan" Kysyin mistä se niin päätteli, ja sain vastaukseksi et se näky mun silmistä!
Poika sieltä sit tuliki...

Yhteistyössä